Etusivu » Tiedotteet » Talous » Vincit teki hattutempun – valittiin kolmatta ja viimeistä kertaa Suomen parhaaksi työpaikaksi

Vincit Oy

Julkaistu: 12.02.2016 klo 07:00
Julkaisija: Vincit Oy

Ohjelmistotalo Vincit valittiin Great Place to Work Finlandin tutkimuksessa kolmatta kertaa Suomen parhaaksi työpaikaksi. Tämä oli viimeinen kerta kun Vincit osallistuu GPTW-tutkimukseen.

Henkilöstöjohtaja Johanna Pystynen: "Menestyksemme salaisuus on yksinkertainen: kysymme itseltämme päivittäin, toimivatko käytäntömme parhaalla mahdollisella tavalla tässä ja tänään, juuri näiden ihmisten kanssa. Useimmiten vastaus on ei ja joudumme muuttamaan toimintaamme. Tällä tavalla mallit hioutuvat hiljalleen paremmiksi ilman, että täydellisyyden tunne pääsee koskaan yllättämään.  Seuraavaksi jännitämme kesällä julkaistavaa Euroopan parhaat työpaikat -listaa, jolla sijoituimme viime vuonna kolmanneksi. Vuoden takaisesta käytäntömme ovat ehtineet muuttua melkoisesti, joten on mielenkiintoista nähdä, millaiseen tulokseen ne tänä vuonna johtavat."

Toimitusjohtaja Mikko Kuitunen: "Katson nöyrästi ajassa taaksepäin, kun muistelen GPTW-taivaltamme, joka alkoi kuusi vuotta sitten. Vincit on kokenut tänä aikana melkoisen muodonmuutoksen eikä vähiten tämän tutkimuksen tuoman ymmärryksen ansiosta. Nyt kolmen peräkkäisen voiton jälkeen on kuitenkin syytä suunnata isommille areenoille ja uusien inspiraatiolähteiden äärelle – ja haluammehan toki antaa myös muille mahdollisuuden voittaa. Aiomme jatkossakin olla edelläkävijöitä johtamisen saralla ja pohjaamme menestyksemme tyytyväisiin työntekijöihin. Teemme sen siten, että Vincit tulee olemaan maailman paras listautunut työpaikka.”

www.suomenparastyöpaikka.fi

www.vincit.fi/mediapankki

Johanna Pystynen
Henkilöstöjohtaja