Etusivu » Tiedotteet » Talous » Ville Perho nimitetty Cloetta Suomi Oy:n toimitusjohtajaksi

Cloetta Suomi Oy

Ville Perho nimitetty Cloetta Suomi Oy:n toimitusjohtajaksi

Julkaistu: 25.05.2015 klo 13:46
Julkaisija: Cloetta Suomi Oy

Ville Perho on nimitetty Cloetta Suomi Oy:n toimitusjohtajaksi. Hän seuraa tehtävässään David Nuutista, joka nimitettiin Cloetta-konsernin pääjohtajaksi 11.5.2015.

Ville Perho on ollut Cloettan (ent. Leaf) palveluksessa vuodesta 2004 lähtien ja toiminut Cloetta Suomen myyntijohtajana vuodesta 2010 lähtien. Hänen vastuullaan on ollut ketjuasiakkuudet, myynnin kehittäminen sekä tavararyhmähallinta. Ville Perho (36) on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi Turun kauppakorkeakoulusta.

“Ville Perholla on pitkä kokemus Cloettasta ja hän on ollut keskeinen henkilö kehitettäessä yritystämme. Ville tuntee yrityksemme ja toimialan syvällisesti, hänestä tulee erinomainen johtaja Cloetta Suomelle ”, sanoo David Nuutinen, Cloetta-konsernin tuleva pääjohtaja.

Ville Perho raportoi uudessa tehtävässään konsernin pääjohtajalle ja hänestä tulee myös konsernin johtoryhmän jäsen. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 20.7.2015.

Marja Piironen, viestintäpäällikkö, Cloetta Suomi Oy
P. 040 527 4485
marja.piironen@cloetta.fi

Cloetta on Pohjoismaiden johtava makeisalan yritys. Panostamme jatkuvaan tuotekehitykseen, tuotteiden laatuun ja pitkäjänteiseen brändimarkkinointiin. Tarjoamme laajan makupaletin brändituotteita, joiden mukana on helppo hymyillä. Cloetta on ksylitolituotteillaan terveiden hampaiden asialla. Xylitol-Jenkki ja Läkerol Dents ovat vaikuttaneet suun hyvinvointiin jo vuosikymmenien ajan. Muita Suomessa tunnettuja brändejä ovat Mynthon, Sisu, Läkerol, Leijona, Tupla, Royal, Aakkoset ja Tv Mix.