Etusivu » Tiedotteet » Talous » Venäläisyritykset kiinnostuneita laajentumaan globaaleille markkinoille Suomesta käsin

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Julkaistu: 27.11.2013 klo 07:32
Julkaisija: Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö

Venäläisille yrityksille ja sijoittajille suunnattu Rubicon Forum -tapahtuma järjestetään Finlandia-talolla 28.-29.11.2013.

140 venäläistä yritysedustajaa ja sijoittajaa saapuu Helsingissä järjestettävään Rubicon Forum 2013 -tapahtumaan kuulemaan liiketoiminnan kansainvälistämisestä ja mahdollisuuksista laajentaa toimintaansa Suomen kautta Euroopan markkinoille. Venäjän elinkeinoministeriön johtaja Igor Koval puhuu tilaisuudessa Suomen ja Venäjän välisen taloudellisen yhteistyön merkityksestä.

Tapahtumaan on kutsuttu myös joukko suomalaisia palveluntarjoajia esittelemään venäläisyritysten tarpeisiin soveltuvia konkreettisia liike-elämän palveluratkaisuja. Edustettuna on suomalaisia lakitoimistoja, talous- ja henkilöstöhallinnon ammattilaisia sekä asiantuntijoita liiketoiminnan kehittämisen, myynnin, markkinoinnin ja relokaatiopalveluiden aloilta.

“Pyrimme tarjoamaan venäläisille yrittäjille ja sijoittajille kattavan tietopaketin yrityksen perustamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä Suomessa”, kertoo Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy:n ohjelmapäällikkö Sergey Troshkov.

Vuoden 2013 Rubicon Forumin järjestävät Cursor Oy, Greater Helsinki Promotion, Invest in Finland, Helsingin ja Kotkan kaupungit sekä Venäjän Federaation Suomen kaupallinen edustusto. Ensimmäinen Rubicon Forum pidettiin marraskuussa 2012 Kotkassa. Tuolloin tapahtuma houkutteli paikalle yli 200 venäläisten ja suomalaisten yksityisyritysten ja valtion viranomaisten edustajaa.

Lisätiedot tapahtumasta:

Sergey Troshkov

Ohjelmapäällikkö, Rubicon-projektin koordinaattori

Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursor Oy

Puh.: +358 40 190 25 61, e-mail: sergey.troshkov@cursor.fi

www.rubicon.fi/en/events/449

Cursor Oy, Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö vastaa Kotkan, Haminan, Miehikkälän, Pyhtään ja Virolahden kuntien yritysneuvonnasta ja toteuttaa seudun elinkeinokehittämishankkeita. Cursor palvelee Etelä-Kymenlaakson yrittäjiä, yrittäjiksi aikovia ja seudulle asettuvia yrityksiä liiketoiminnan perustamis- ja kehittämisasioissa. Toimipisteemme sijaitsevat Kotkassa Eagle-talossa E18-tien varrella ja Haminan keskustassa Raatihuoneentorilla. Cursorin omistavat seudun kunnat (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) yhdessä alueen teollisuusyritysten ja rahoituslaitosten kanssa.

www.cursor.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon