Etusivu » Tiedotteet » Talous » Varsinais-Suomessa luotetaan asiantuntijapalveluiden hyötyyn – MPS Turku vahvistaa palvelujaan

MPS-Yhtiöt

Julkaistu: 06.10.2014 klo 10:19
Julkaisija: MPS-Yhtiöt

”Vuosi 2014 on ollut palveluidemme osalta vilkkaan tekemisen aikaa. Olemme tehneet menestyksekästä yhteistyötä lukuisten yritysten kanssa, jonka vuoksi vahvistamme tiimiämme kahden uuden konsultin rekrytoinneilla”, kertovat MPS-konsultit Elina Koskela ja Tomi Välimäki.

MPS Turun tiimin uusilla konsulteilla on usean vuoden kokemus henkilöstöalan konsultointitehtävistä. Mari Jokiranta keskittyy erityisesti henkilöarviointeihin ja uudelleensijoitusvalmennuksiin. Catharina Kallio puolestaan rekrytointeihin ja valmentamiseen.Molemmat konsultit tekevät asiakasyritystemme kanssa myös laajasti erilaista kehittämistyötä. Pystymme uudella kokoonpanollamme vastaamaan monipuolisesti asiakkaidemme tarpeisiin, iloitsee koko MPS Turun tiimi.

Monipuoliset palvelut johtamiseen ja organisaatioiden muutostilanteisiin

Monipuoliset (henkilöstön ja esimiesten) kehittämisen palvelumme, kuten cross-company mentorointi, esimiesvalmennukset 360°-analyyseineen sekä coaching tukevat organisaatioita erilaisissa johtamishaasteissa.

Tehokkaat muutos- ja uudelleensijoitusvalmennuksemme ovat auttaneet lukuisia yrityksiä hoitamaan haastavat organisaatiomuutokset vastuullisesti. Uudet interaktiiviset ja osallistavat ratkaisumme yhdistävät perinteiset kehittämisen- ja valmentamisen menetelmät nykyaikaisiin teknologisiin ratkaisuihin. Toteutuksemme ovat kustannustehokkaita ja mahdollistavat henkilöstön joustavan osallistumisen ohjelmiin. Yleisen taloustilanteen vastavoimana myös johdon suorahaun, rekrytoinnin ja henkilöarvioinnin palvelut ovat edelleen kysyttyjä.

Konsultti Elina Koskela | Tel. +358 20 746 9692 | elina.koskela@mps.fi
MPS-Yhtiöt | Kauppiaskatu 11 C 27 | FI-20100 Turku

Ajankohtaista:

Huippusuosion Helsingissä saavuttanut ”Sosiaalisen median merkitys HR:n ja rekrytoinnin työkaluna kasvaa” – aamiaistilaisuus on tarjolla asiakkaillemme myös Turussa. Tule kuulemaan monikanavaisesta rekrytoinnista lisää 28.10.2014 Hus Lindmaniin. Ilmoittautumiset ja lisätiedustelut Mari Uotila (puh. +358 20 746 9502/ mari.uotila@mps.fi).

MPS-Yhtiöt lyhyesti

MPS on suomalainen, kansainvälisesti toimiva johtamisen, muutoksenhallinnan ja strategisten henkilöstöratkaisujen asiantuntija. Lähes 40 vuoden kokemuksella tiedämme, että hyvä johtaminen ja motivoitunut henkilöstö ovat lähtökohta liiketoiminnan menestykselle. Suomessa toimimme brändeillä MPS Executive Search, MPS Career ja MPS Prewise. Baltiassa, Venäjällä ja Kiinassa toimivat MPS-Yhtiöt sekä kansainväliset verkostomme EXS International ja Career Star Group varmistavat asiakkaan tarpeisiin vastaamisen maailmanlaajuisesti. www.mps.fi, www.mpsglobe.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki