Etusivu » Tiedotteet » Talous » VAJA Finlandin joukkorahoituskampanja 31.10.2014 saakka

DESIGN x FINLAND

VAJA Finlandin joukkorahoituskampanja 31.10.2014 saakka

Julkaistu: 29.09.2014 klo 14:34
Julkaisija: DESIGN x FINLAND

DESIGN. LAATU. INNOVATIIVISUUS. EETTISET TYÖ-OLOT.
NÄISTÄ SUOMI TUNNETAAN MAAILMALLA. NE OVAT MYÖS YRITYKSEMME PERUSARVOJA.

VAJA Finland Oy on uusi innovatiivinen keramiikkavalmistaja, joka oman VAJA Finland brändin lisäksi tarjoaa keramiikan tuotekehitystä ja sopimusvalmistusta muille toimijoille. Tavoittelemme paikkaa johtavana suomalaisena keramiikkavalmistajana ja tähtäämme kansainvälisille markkinoille.

Tuotteiden kysynnän jatkuvasti kasvaessa, olemme aloittamassa keramiikan sarjatuotannon Loviisassa.

Haemme nyt uusia sijoittajia tuotannon laajennusinvestointien rahoittamiseen ja tiimin vahvistamiseen. Osakkaana pääset tukemaan kotimaisen design-brändin kasvua ja kehitystä, ja kansainvälistymisen onnistuessa pääset nauttimaan hyvistä osinkotuotoista.

Merkitse osakkeesi: https:// www.invesdor.com/fi/pitches/288

vajafinland_helmi_white-600

Lisätietoja: Henna Lamberg +358 50 390 9800 henna.lamberg@vaja.fi

www.vaja.fi

VAJA Finland brändi edustaa Suomessa valmistettua korkealaatuista ja kulutusta kestävää käyttökeramiikkaa, joka on suunniteltu nykyaikaisen kodin arkeen ja juhlaan. Tuotteet tunnistaa selkeälinjaisesta muotoilusta sekä graafisista koristeista.

VAJA Finland Oy on keramiikan tuotekehitykseen erikoistunut yritys ja se vastaa VAJA Finland brändin tuotteiden tuotekehityksestä ja valmistuksesta. Yritys tarjoaa laadukasta tuotekehityspalvelua sekä keraamisten tuotteiden sopimusvalmistusta alan teollisuudelle, muotoilutoimistoille sekä yksityisille asiakkaille.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki