Etusivu » Tiedotteet » Talous » Uusi kirja pelolla johtamisesta ilmestymässä

Kissconsulting Oy

Uusi kirja pelolla johtamisesta ilmestymässä

Julkaistu: 25.08.2015 klo 10:13
Julkaisija: Kissconsulting Oy

Lokakuussa 2015 on ilmestymässä kirja "Pelolla johtaminen on perseestä!". Kirja ilmestyy Auditorium Oy:n kustantamana. Kirjoittajia ovat Maarika Maury, Tuomo Meretniemi ja Jaana Tuomila, valmennusyritys Kissconsulting Oy:stä.

Tällä hetkellä kirjoittajat etsivät omien kokemustensa lisäksi tarinoita laajemmalta yleisöltä. Tarinoita ja esimerkkejä toivotaan pelolla johtamisesta laajalla skaalalla niin pelon ja ahdistuksen kokemuksia kuin myös erityisesti positiivisia esimerkkejä ja tarinoita hyvästä johtamisesta.

Haluamme kirjan avulla kehittää suomalaista yrityskulttuuria suuntaan, jossa positiivisuus, rohkeus ja kannustaminen korostuisivat ja pelolla johtamisen ilmiöt vähenisivät.

Lisätietoja ja yhteydenotot:

Maarika Maury, toimitusjohtaja, maarika@kissconsulting.fi, tel. 050 5900 412

Tuomo Meretniemi, strategiajohtaja, tuomo.meretniemi@kissconsulting.fi, tel. 050 390 3050

Jaana Tuomila, kehitysjohtaja, jaana.tuomila@kissconsulting.fi, tel. 044 0633 336

Kissconsulting Oy on 1990 perustettu liikkeenjohdon konsultointi- ja valmennusyritys. Kissconsulting toteuttaa asiakkaiden tarpeisiin räätälöityä konsultointia ja yritysvalmennuksia tähdäten asiakkaan menestykseen. Kissconsulting on mukana asiakkaan arjessa ja toimii valmennuskumppanina asiakkaan kanssa läpi koko prosessin ajan varmistaen, että valmennuksen anti muuttuu toiminnaksi. www.kissconsulting.fi