Etusivu » Tiedotteet » Talous » Uudet laitteet tarjoavat edistyneen tietoturvan kaikenkokoisille yrityksille

Uudet laitteet tarjoavat edistyneen tietoturvan kaikenkokoisille yrityksille

Julkaistu: 19.04.2016 klo 15:31
Julkaisija: Check Point Software Technologies Finland Oy

Check Pointin uudet laitteet tarjoavat edistyneen tietoturvan kaikenkokoisille yrityksille

Check Point julkisti tänään Nizzassa laiteuutuuksia, jotka tarjoavat edistyneen suojauksen ja luotettavan hyökkäysten torjunnan niin pienille ja keskikokoisille yrityksille kuin isoille datakeskuksillekin.

Nizza, tiistai 19. huhtikuuta 2016 – Check Point Software Technologies julkisti vuosittaisessa suurtapahtumassaan CPX:ssä (Check Point Customer Experience) Nizzassa tänään uusia tietoturvalaitteita. Check Point 1400-, 3000- ja 5000 -laitesarjat on optimoitu tietoturvan uhkien havaitsemiseen, ja ne pystyvät tutkimaan SSL-suojatut aineistot vaarantamatta verkon suorituskykyä.

– SSL-suojatun aineiston osuus kaikesta verkkoliikenteestä on nyt jo noin 40 prosenttia. Uskomme, että markkinoilla on kysyntää tietoturvaratkaisulle, joka suoriutuu myös suojatun aineiston tutkimisesta ilman viivytyksiä. Uudet laitteemme tuovat edistyneen tietoturvatekniikan käytännöllisesti katsoen kaiken kokoisten yritysten ulottuville, sanoi Check Pointin tuotteista vastaava johtaja Gabi Reish.

Uutuuslaitteiden edut:

• Monipuolisin ja edistynein tunnettujen ja tunnistamattomien uhkien torjunta yhdessä laitteessa. Kaikissa uutuuslaitteissa on valmiina täysin integroitu palomuuri, tunkeutumisen esto (IPS), bottien ja virusten torjunta, ohjelmistojen hallinta ja URL-suodatus sekä Check Pointin palkittu hiekkalaatikkotekniikka Check Point SandBlast Zero-Day Protection, joka suojaa myös tunnistamattomilta uhilta.
  • Tutkivat tehokkaasti myös SSL-suojatun tietoliikenteen. Laitteiden innovatiivinen rakenne takaa, ettei yritysverkon suorituskyky vaarannu, vaikka kaikki suojausominaisuudet olisivat käytössä.
  • Sopeutuvat helposti liikennemäärän ja verkon koon kasvuun. Joustavat verkkoyhteysmahdollisuudet 1 GbE:stä 40 GbE:hen, kiihdytyskortit ja laitteiden laaja kokovalikoima merkitsevät, että yritys löytää itselleen sopivan ratkaisun koostaan riippumatta.

Mikä laite minnekin?

Tammikuussa markkinoille tulleiden 15000- ja 23000 -sarjojen kanssa uutuudet muodostavat täydellisen tietoturvalaitteiden valikoiman.

• 1400-sarja sopii parhaiten pieniin yrityksiin ja isojen yritysten haarakonttoreihin. Laite on hallittavissa sekä paikallisesti että keskitetysti eri toimipisteestä.
  • 3000- ja 5000-sarjat on tarkoitettu pienille ja keskisuurille yrityksille, joita kiinnostaa korkeimman tason uhkien torjunta, joka samalla mahdollistaa verkon modulaarisuuden.
  • 15000-sarja on suunniteltu isoja yritysverkkoja varten. Sen verkkoyhteysominaisuudet ovat joustavat.
  • 23000-sarja on omiaan vaativimpien yritysverkkojen ja järeiden datakeskusten käyttöön. Laitteissa yhdistyvät korkein suorituskyky, verkon modulaarisuus ja toiminnan luotettavuus.

Saatavuus:

Check Point 1400 -sarja koostuu neljästä mallista, jotka ovat 1430, 1450, 1470 ja 1490. 3000-sarja sisältää mallin 3200. 5000-sarja sisältää mallit 5200, 5400, 5600 ja 5800. Kaikki tuotteet ovat välittömästi saatavissa.

Tekniset tiedot:

1400 Series: http://www.checkpoint.com/products/1400-security-appliances/index.html

3000 Series: http://www.checkpoint.com/products/3000-security-appliances/index.html

5000 Series: http://www.checkpoint.com/products/5000-security-appliances/index.html

Check Point Software Technologies Finland, maajohtaja Petri Sonkeri, petris.@checkpoint.com, p. 040 5047843

OSG Viestintä, Maija Rauha, maija.rauha@osg.fi, p. 0400 630 065

Seuraa Check Pointia:

Check Pointin blogi: http://blog.checkpoint.com/

Twitter: www.twitter.com/checkpointsw

Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware

YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal

Check Point Software Technologies Ltd.
Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) on maailman suurin yksinomaan tietoturvaan keskittynyt yhtiö. Se on alan edelläkävijä ratkaisuillaan, jotka torjuvat asiakkaisiin kohdistuvat kyberhyökkäykset havaiten haittaohjelmat ja muut tunkeutujat ainutlaatuisen tehokkaasti. Check Pointin täydellinen tietoturva-arkkitehtuuri suojaa yritysverkot mobiililaitteisiin asti, ja sen ratkaisuja ohjataan kattavan ja intuitiivisen hallintajärjestelmän kautta. Check Point huolehtii yli 100 000 yrityksen ja yhteisön tietoturvatarpeista organisaation koosta riippumatta. At Check Point, we secure the future.