Etusivu » Tiedotteet » Talous » Tuusniemen Aluelämpö teki Advenin kanssa jatkosopimuksen energiatehokkaasta kaukolämmön toimituksesta

Adven Oy

Julkaistu: 17.04.2013 klo 10:00
Julkaisija: Adven Oy

Vantaa 17.4.2013 - Tuusniemen Aluelämpö Oy ja Adven Oy ovat sopineet pitkäaikaisen kaukolämmön toimitussopimuksen. Adven toimittaa vuodessa noin 7 000 MWh kaukolämpöenergiaa Tuusniemen Aluelämpöverkkoon. Lämpö tuotetaan 2.0 MW:in hakekattilassa ja vara-/huipputeho tuotetaan raskaalla polttoöljyllä.

Kesän 2013 aikana laitoksella tullaan tekemään kunnostusinvestointi, joka parantaa yhä edelleen laitoksen käytettävyyttä ja luotettavuutta. Tuusniemen Aluelämmön ja Advenin yhteistyö on jatkunut jo vuodesta 1985 lähtien.

”Kaukolämmön toimituksen jatkosopimuksen solminen Advenin kanssa oli luonteva jatko lähes kolmenkymmenen vuoden luotettavan yhteistyön jälkeen”, kertoo toimitusjohtaja Jouko Korhonen Tuusniemen Aluelämmöstä.

”Panostamme yrityksenä energiatehokkaisiin ja ympäristömyönteisiin ratkaisuihin. Meille jatkuva kehittäminen ja tyytyväinen asiakas ovat toimintamme tärkeimmät lähtökohdat”, toteaa Jari Ojala, Advenin asiakkuuspäällikkö.

Adven on johtava energiaratkaisuja ja kaukolämpöä toimittava energiayritys. Ratkaisut perustuvat asiakkaiden tarpeisiin räätälöityihin kokonaisratkaisuihin, joiden avulla Adven toimittaa energiatuotteet luotettavasti, kustannustehokkaasti ja ympäristövaikutukset minimoiden. Tuotteita ovat mm. teollisuushöyry ja -kylmä, lämpö, jäähdytysratkaisut, kaasu, sähkö sekä muut asiakkaan edellyttämät tuotteet. Adven toimittaa energiaa Suomessa ja Virossa 162 räätälöidyn laitoksen ja 46 kaukolämpöverkon voimin. www.adven.fi