Etusivu » Tiedotteet » Talous » Tulostiedote: Rakennusliike Laptin vahva kasvu jatkuu

Rakennusliike Lapti Oy

Tulostiedote: Rakennusliike Laptin vahva kasvu jatkuu

Julkaistu: 10.03.2016 klo 15:20
Julkaisija: Rakennusliike Lapti Oy

Asuin- ja hoivakiinteistöjen rakentamiseen keskittyvän Rakennusliike Lapti Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli noin 114 miljoonaa euroa, kun se edellisenä vuotena oli 82 miljoonaa euroa. Liiketulos 2015 kasvoi 7,9 miljoonaan euroon. Vuonna 2014 liiketulos oli 4,8 miljoonaa euroa.

Tulevaisuuden näkymät ovat positiiviset. Vuoden 2015 aikana Laptiin tuli 30 uutta työntekijää. Vuoden 2016 aikana suunnitelmissa on noin 30 uuden toimihenkilön palkkaaminen.

-          Uusien hankkeiden ja Tampereelle avatun aluetoimiston myötä toimintamme on laajentunut. Jatkamme edelleen panostamista huolella rakentamiseen, kustannuskilpailukyvyn parantamiseen ja henkilöstön työhyvinvoinnin ylläpitämiseen, kertoo toimitusjohtaja Timo Pekkarinen Rakennusliike Lapti Oy:stä.

-          Pitkäjänteinen panostuksemme henkilöstömme hyvinvointiin ja työhön sitouttamiseen on kannattanut. Laptia pidetäänkin vetovoimaisena työnantajana, joka pitää huolta työntekijöistään, Pekkarinen jatkaa.

Toimitusjohtaja Timo Pekkarinen, Rakennusliike Lapti Oy, puh. 040 544 9245

Rakennusliike Lapti Oy lyhyesti

Rakennusliike Lapti Oy on 1990 perustettu kasvava ja kehittyvä rakennusliike, jossa osaamista sekä innostunutta ja eteenpäin menevää otetta arvostetaan. Vahvan asuntorakentamisen ohella olemme Suomen johtava hoivakiinteistöjen rakentaja. Yhtiön pääkonttori on Oulussa ja aluekonttorit Kuopiossa, Tampereelle ja Vantaalla. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 114 miljoonaa euroa. www.lapti.fi