Etusivu » Tiedotteet » Talous » TIEDOTE: Nebula tehostaa organisaatiotaan asiakkaan eduksi

Nebula

TIEDOTE: Nebula tehostaa organisaatiotaan asiakkaan eduksi

Julkaistu: 02.10.2015 klo 10:00
Julkaisija: Nebula

ICT-palveluyritys Nebula Oy terävöittää toimintaansa organisoimalla asiakastoimintonsa kahteen erilliseen liiketoimintayksikköön. Yrittäjiin ja pienyrityksiin keskittyvä liiketoimintayksikkö tunnetaan jatkossakin tutulla Nebula nimellä. Keskisuuria ja suuria yrityksiä palveleva liiketoimintayksikkö saa muutoksen yhteydessä nimekseen Nebula Solutions.

Uudelleen organisoitumisen taustalla on voimakkaasti kasvavan yhtiön halu palvella ja ymmärtää eri asiakasryhmiään entistä paremmin. Nebula liiketoimintayksikön keskittyessä yrittäjiin ja pienyrityksiin, keskittyy Nebula Solutions keskisuuriin ja suurin yrityksiin. Asiakkaille muutos tulee näkymään entistä sujuvampana ja yksilöllisempänä palveluna sekä parempana asiakaskokemuksena.

- Jatkossa jokaisella asiakkaallamme on oma nimetty tukitiiminsä, joka huolehtii aina tämän asiakkaan tarpeista. Avun saaminen tilanteeseen kuin tilanteeseen onnistuu siksi huomattavasti entistä nopeammin ja yksilöllisemmin. Pystymme nyt syventymään täysipainoisesti asiakkaan kehitystarpeisiin ja ongelmiin – terävöittämään siis entisestään asiakasymmärrystämme. Vastaavaa palvelua ei muualta tällä hetkellä saa, kertoo Nebulan toimitusjohtaja Pekka Eloholma.

Tehty muutos tukee kiinteästi Nebulan kasvustrategiaa.

- Tavoitteenamme on  tulla Pohjoismaiden parhaimmaksi Managed Cloud -palveluntarjoajaksi vuoteen 2017 mennessä. Suomalaisten yritysten siirtyminen palvelupohjaiseen pilvimalliin on jo hyvässä vauhdissa, eikä vauhti tule ainakaan hidastumaan, Eloholma kertoo.

Nebula Solutions liiketoimintayksikön johtajaksi on nimitetty yhtiössä aiemmin kehitysjohtajana toiminut Jani Tyyni.

Yrittäjiin ja pienyrityksiin keskittyvän Nebula liiketoimintayksikön johtajan haku yhtiön ulkopuolelta on käynnissä. Haun aikana tehtävää hoitaa oman toimensa ohessa Nebula Oy:n toimitusjohtaja Pekka Eloholma

Uusi malli astuu voimaan 5.10.2015.

Pekka Eloholma, toimitusjohtaja, Nebula Oy, puh.  050 555 5590, pekka.eloholma@nebula.fi

Nebula Oy

Nebula on kotimainen ICT-palveluyritys, jonka palvelut mahdollistavat asiakkaille toimivan, huolettoman ja turvallisen IT-ympäristön. Ensiluokkaiset pilvipalvelut ja koko niiden elinkaaren kattava palvelukokonaisuus on valjastettu tehostamaan ja tuomaan uusia mahdollisuuksia asiakkaiden liiketoimintaan.Yrityksen palveluksessa on 130 alan ammattilaista. Vuonna 1997 perustetun, vakavaraisen ja voimakkaasti kasvavan yrityksen liikevaihto on 29 milj. euroa (2014). www.nebula.fi