Etusivu » Tiedotteet » Talous » Tiedoksi toimituksille: Danske Bank -konsernin tulosjulkistus tammi-syyskuu 2015

Danske Bank

Julkaistu: 22.10.2015 klo 09:19
Julkaisija: Danske Bank

Danske Bank A/S -konserni julkistaa vuoden 2015 kolmannen neljänneksen tuloksensa torstaina 29. lokakuuta noin kello 9 (Suomen aikaa). Osavuosikatsaus, joka sisältää myös konsernin Suomen toimintojen tuloksen, on luettavissa osoitteessa www.danskebank.com/reports.

Puhelinkonferenssi

Samana päivänä kello 15.30 (Suomen aikaa) Danske Bank järjestää englanninkielisen puhelinkonferenssin analyytikoille ja sijoittajille. Danske Bankin konsernijohtaja Thomas Borgen esittelee tuloksen ja vastaa kysymyksiin.

Konferenssiin osallistumistiedot löytyvät kotisivuilta. Konferenssin nauhoite on kuultavissa kello 19.30 jälkeen (Suomen aikaa) numerosta +45 32 71 09 13, koodi: 7382141

Anu Ilvonen, viestintäjohtaja, Danske Bank Oyj, 010 546 8002

Hanne Bunzel, konserniviestintä, Danske Bank -konserni, +45 45 14 56 95

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.