Etusivu » Tiedotteet » Talous » Tiedoksi toimituksille: Danske Bank -konsernin tulosjulkistus tammi-maaliskuu 2015

Danske Bank

Julkaistu: 21.04.2015 klo 08:56
Julkaisija: Danske Bank

Toimituksille tiedoksi

Danske Bank -konsernin tulosjulkistus tammi-maaliskuu 2015

Danske Bank -konserni julkistaa vuoden 2015 ensimmäisen neljänneksen tuloksensa torstaina 30. huhtikuuta noin kello 9 (Suomen aikaa). Osavuosikatsaus, joka sisältää myös konsernin Suomen toimintojen tuloksen, on luettavissa osoitteessa www.danskebank.com/reports.

Danske Bank Oyj:n toimitusjohtaja Risto Tornivaara on haastateltavissa kello 9.30 jälkeen. Haastattelupyynnöt voi lähettää Irja Kukkolalle sähköpostilla irja.kukkola@danskebank.fi tai puhelimitse 010 546 8006.

Puhelinkonferenssi

Samana päivänä kello 15.30 (Suomen aikaa) Danske Bank järjestää englanninkielisen puhelinkonferenssin analyytikoille ja sijoittajille. Danske Bankin konsernijohtaja Thomas Borgen esittelee tuloksen ja vastaa kysymyksiin.

Konferenssiin osallistumistiedot löytyvät kotisivuilta. Konferenssin nauhoite on kuultavissa kello 19.30 jälkeen (Suomen aikaa) numerosta +353 1 436 4267, koodi: 7157 2495#

Anu Ilvonen, viestintäjohtaja, Danske Bank Oyj, 010 546 8002

Hanne Bunzel, konserniviestintä, Danske Bank -konserni, +45 45 14 56 95

www.danskebank.fi/media

Danske Bank on Pohjoismaiden johtavia pankkikonserneja, joka palvelee henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja lähes miljoonan asiakkaamme tarpeisiin. Danske Bankilla on erinomainen kansainvälinen asiantuntijaverkosto ja olemme modernien mobiili- ja tablettipankkipalvelujen edelläkävijä.