Etusivu » Tiedotteet » Talous » Tervetuloa tapaamaan PAMin Ann Seliniä ja kuulemaan kilpailukykysopimuksesta

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Tervetuloa tapaamaan PAMin Ann Seliniä ja kuulemaan kilpailukykysopimuksesta

Kutsu.
Julkaistu: 02.05.2016 klo 13:00
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Palvelualojen ammatttiliitto PAMin puheenjohtaja Ann Selin on Jyväskylässä 9.5. kertomassa neuvottelutilanteesta ja kilpailukykysopimuksen vaikutuksista palvelualoihin.

Ann Selin on median tavattavissa maanantaina 9.5. kello 12:00 alkaen Trattoria Aukio, Solo Sokos Hotel Paviljonki, (Lutakonaukio 10). Tilaisuudessa tarjolla lounas. Tiedotusvälineiden edustajilla on tilaisuus kuulla Selinin mietteitä neuvotteluista ja kilpailukykysopimuksesta.

Kaikille PAMin jäsenille avoin tilaisuus alkaa klo 16:00 Sokos Hotel Alexandrassa (Hannikaisenkatu 35). Selin kiertää huhti-toukokuun aikana eri paikkakunnilla tapaamassa ihmisiä ja keskustelemassa kilpailukykysopimuksesta.

Sirpa Moilanen, puh. 050 528 7972
Nora Lehtimäki, puh. 050 300 2398

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon