Etusivu » Tiedotteet » Talous » Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 30.1. klo 10.00

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 30.1. klo 10.00

Kutsu.
Julkaistu: 25.01.2013 klo 11:13
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden suhdannetilanteesta ja lähikuukausien näkymistä pidetään lehdistötilaisuus keskiviikkona 30. tammikuuta 2013 klo 10.00.

Tiedotustilaisuus pidetään Teknologiateollisuuden tiloissa osoitteessa Eteläranta 10, 11. kerros, Helsinki. Tiloihin kuljetaan Teollisuuskeskuksen aulasta (2. kerros). Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen.

Tilaisuudessa esitellään Teknologiateollisuuden teollisuuspoliittinen linjaus.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi sähköpostitse mari.hiltunen@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse (09) 192 3289.

Tervetuloa

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY

Viestintä

Suomalaisen teknologiateollisuuden päätoimialat ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu ja konsultointi sekä tietotekniikka-ala. Toimialalla tehdään 80 % koko elinkeinoelämän tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Ala vastaa 60 % Suomen koko viennistä, ja liikevaihdosta yli 70 % kertyy globaaleilta markkinoilta. Teknologiateollisuus ry:n runsaat 1 600 jäsenyritystä edustavat lähes 90 % Suomen koko teknologiateollisuudesta.