Etusivu » Tiedotteet » Talous » Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 3.11. klo 10:00

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 3.11. klo 10:00

Kutsu.
Julkaistu: 29.10.2015 klo 12:32
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden suhdannetilanteesta ja lähikuukausien näkymistä pidetään lehdistötilaisuus tiistaina 3. marraskuuta 2015 klo 10:00.

Tiedotustilaisuus pidetään Teknologiateollisuuden tiloissa osoitteessa Eteläranta 10, 11. kerros, Helsinki. Tiloihin kuljetaan Teollisuuskeskuksen aulasta (2. kerros). Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen.

Tilaisuudessa Teknologiateollisuuden työmarkkinajohtaja Eeva-Liisa Inkeroinen antaa katsauksen ajankohtaiseen työmarkkinatilanteeseen.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi viimeistään maanantaina 2.11.
sähköpostitse mari.hiltunen@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse 040 774 3916.

Tervetuloa

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY
Viestintä

Teknologiateollisuus ry on elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen edunvalvontajärjestö, joka edistää Suomen keskeisimmän vientialan kilpailukykyä ja toimintaedellytyksiä. Suomalaisen teknologiateollisuuden päätoimialoja ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu ja konsultointi sekä tietotekniikka. Teknologiateollisuus vastaa 50 prosentista Suomen viennistä ja 75 prosentista tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Ala työllistää suoraan lähes 280 000 ja välillisesti noin 700 000 suomalaista. Jatkuvasti kehittyvä ja ajassa elävä teknologiateollisuus luo perustan suomalaiselle hyvinvoinnille.