Etusivu » Tiedotteet » Talous » Taloushallintoliiton uusi puheenjohtaja on Vuokko Mäkinen

Suomen Taloushallintoliitto ry

Taloushallintoliiton uusi puheenjohtaja on Vuokko Mäkinen

Julkaistu: 02.06.2014 klo 16:53
Julkaisija: Suomen Taloushallintoliitto ry

Taloushallintoliiton jäsenkokous on valinnut liiton uudeksi puheenjohtajaksi Hawcon Oy:n toimitusjohtajan Vuokko Mäkisen.

Vuokko Mäkinen on toiminut yli 40 vuotta sähköisen taloushallinnon uranuurtajana lukuisissa taloushallinnon kehittämishankkeissa ja tilitoimistoyrittäjänä vuodesta 1992.

‒ Taloushallintoon kohdistuu uusia odotuksia sekä asiakkaiden että sidosryhmien puolelta. Haluan puheenjohtajana lisätä liiton vaikutuskanavia taloushallintoa koskevia uudistuksia valmisteltaessa, jotta kaiken kokoisten jäsentoimistojen toimintaedellytykset huomioidaan ja kaikilla olisi paremmat mahdollisuudet palvella asiakkaitaan, sanoo Taloushallintoliiton tuore puheenjohtaja Vuokko Mäkinen.

‒ Toimialan palvelukonseptit tulevat laajenemaan ja muuttumaan paljon seuraavien vuosien aikana, Mäkinen jatkaa.

‒ Tilitoimistot tulevat muuttumaan pelkästä dokumentoinnista kokonaisvaltaisiksi asiakkaan liiketoiminnan kumppaneiksi.

Taloushallintoliiton puheenjohtajan kolmivuotinen toimikausi alkaa 1.7.

Juha Ahvenniemi, toimitusjohtaja, Suomen Taloushallintoliitto, p. 040 7669291
Outi Mäkiniemi, viestintäpäällikkö, Suomen Taloushallintoliitto, p. 040 5601742

Valokuvia lisää kuvapankissa (täydentyy illan aikana):

www.taloushallintoliitto.fi

Taloushallintoliitto pähkinänkuoressa

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä. Jäsenyritykset hoitavat yli 130.000 suomalaisen yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

Auktorisointijärjestelmä ja määräajoin suoritettavat tarkastukset varmistavat tilitoimiston laadun ja osaamisen tason. Auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsen -merkki on selkein todiste asiantuntemuksesta. Liiton jäsenyritykset tarjoavat kirjanpidon, verotuksen, palkkahallinnon, talouden ja laskennan, rahoituksen ja yrityskauppakonsultoinnin, talousjohtamisen, koulutuksen sekä tietotekniikan palveluja erityisesti pk-yrityksille.

www.taloushallintoliitto.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon