Etusivu » Tiedotteet » Talous » Taitoan kasvu jatkuu vahvana myös tänä vuonna

Taitoa

Taitoan kasvu jatkuu vahvana myös tänä vuonna

Julkaistu: 04.06.2013 klo 17:28
Julkaisija: Taitoa

Taitoan toiminta on jatkunut vahvana koko alkuvuoden. Tänä vuonna ensimmäisen kolmanneksen tulos on budjetoitua parempi ja koko vuoden osalta ennakoidaan positiivista tulosta. Liikevaihtoennuste vuodelle 2013 on 28 M€.  Jo viime vuonna Taitoa käänsi toisena toimintavuotenaan tuloskurssinsa ylöspäin, jolloin yhtiön liikevaihto yli kolminkertaistui  ja samanaikaisesti Taitoan tuottavuus parani peräti 20 henkilötyövuodella. Konserni päätyi positiiviseen tulokseen ja oma pääoma vahvistui 0,5 miljoonalla eurolla.

Yhtiön valtakunnallinen kasvu jatkuu edelleen. Varkauden kaupunki siirsi talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut Taitoaan kesäkuun alussa, mikä vahvisti entisestään Taitoan toimintaa Itä-Suomessa, jossa toimipisteitä on jo Kouvolassa, Mikkelissä ja Kotkassa. Myös Pyhärannan kunta on päättänyt siirtää palvelut Taitoaan vuoden 2014 alussa.

Taitoa on kuntatoimijoiden omistama, voittoa tavoittelematon valtakunnallinen yhtiö, joka toimii Itä-Suomen lisäksi Pohjois-Suomessa Rovaniemellä sekä alueen muissa kunnissa, Länsi-Suomessa Salossa sekä Etelä-Suomessa Karkkilassa. Taitoa työllistää 380 henkilöä. Vuonna 2012 yhtiön liikevaihto oli 19,5 M€.

Anne Lindqvist, toimitusjohtaja, 020 610 9202
anne.lindqvist@taitoa.fi, Taitoa