Etusivu » Tiedotteet » Talous » SystemaStore Oy tähtää jo kolmanteentoista perättäiseen kasvun vuoteen

SystemaStore Oy

SystemaStore Oy tähtää jo kolmanteentoista perättäiseen kasvun vuoteen

Julkaistu: 11.10.2016 klo 12:20
Julkaisija: SystemaStore Oy

Tietokoneita ja IT-järjestelmiä myyvä SystemaStore Oy on kasvattanut liikevaihtoaan kannattavasti jo 12 vuotta peräjälkeen. Kuluvalta tilikaudelta odotetaan jälleen kasvua.

Tasaista kasvua tekevän SystemaStoren uusi yhdistelmänimi otettiin käyttöön vuonna 2011, kun Oulun Systema Oy fuusioitui vuonna 2003 perustettuun emoyhtiö LapStoreen. Fuusiossa yhdistyi myös LapStore Oy:n toinen tytäryhtiö Y-Daatta Oy. Vuotta myöhemmin SystemaStore Oy:öön yhdistyi vuodesta 2003 IT-palveluita yrityksille tuottanut Owla Oy.

“Onnistuneiden fuusioiden ohella pitkään jatkunutta kasvuamme selittävät strategisesti oikeat valinnat sekä sähköisten palveluiden määrätietoinen kehittäminen. Kasvun vuodet eivät ole ohi, sillä tulevina vuosina keskitymme yhä selkeämmin palvelumyynnin kasvattamiseen liikevaihdossamme. Moni mieltää meidät vieläkin pelkästään tietokoneiden ja oheislaitteiden vähittäiskauppiaaksi, mutta todellisuudessa suurin osa liikevaihdostamme syntyy kokonaisvaltaisista ICT-ratkaisuista yritysasiakkaillemme. Olemme verrattain lyhyessä ajassa saavuttaneet Pohjois-Suomen markkinajohtajuuden PK-yritysten tietotekniikkajärjestelmien ja -palveluiden toimittajana”,

kuvailee yhtiön toimitusjohtaja Jyrki Kauvosaari.

Lisätietoja antaa:

Jyrki Kauvosaari

Toimitusjohtaja CEO
jyrki.kauvosaari@systemastore.fi

www.takeiteasy.fi
www.systemastore.fi

SystemaStore Oy on Partnera Oy:n kokonaan omistama tietokoneiden ja ICT-järjestelmien myyntiin erikoistunut yritys ja Pohjois-Suomen markkinajohtaja alallaan. Yhtiöllä on verkkokaupan lisäksi myymälät Oulussa ja Kemissä, ja yhtiö työllistää noin 40 tietotekniikan asiantuntijaa. SystemaStore Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 16,5 miljoonaa euroa. Yhtiö on kasvanut sen jokaisena toimintavuotena.

SystemaStore Oy sertifikaatitSertifioituna monimerkkitalona osaamisemme on laajasti tunnustettua ja pystymme tarjoamaan parhaat mahdolliset ratkaisut kaikkiin liiketoiminnan ICT-tarpeisiin yrityksen koosta riippumatta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki