Etusivu » Tiedotteet » Talous » Suomi100Forum Lahdessa 18.2.-20.2. - Millainen Suomi on 50 vuoden kuluttua?

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Suomi100Forum Lahdessa 18.2.-20.2. - Millainen Suomi on 50 vuoden kuluttua?

Kutsu.
Julkaistu: 10.02.2016 klo 14:10
Julkaisija: Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy

Kutsumme teidät tai toimituksenne edustajan kuulemaan ja keskustelemaan Suomen tulevaisuuden näkymistä Suomi100Forum -tapahtumaan Lahden Sibeliustalolle.

Kolmipäiväinen Suomi100Forum kokoaa Salpausselän kisaviikolla opiskelijat, yrityspäättäjät, huippuasiantuntijat sekä kansalaiset keskustelemaan, millainen Suomi on seuraavien 50 vuoden kuluessa: Mitä siltä odotetaan, miten siihen voidaan vaikuttaa, millaisia ovat liiketoiminta, työ ja osaaminen tulevaisuudessa.

Tapahtuma toteutetaan uudenlaisella Open Situation Room -konseptilla, jossa neljässä neuvottelupöydässä opiskelijat sekä elinkeinoelämän ja tutkimusmaailman edustajat keskustelevat muun muassa digitalisaatiosta, ostokäyttäytymisestä, kiertotaloudesta ja muotoilusta. Asiantuntijoita, keskustelijoita ja yleisöä haastavat tapahtuman juontajat Tuomas Enbuske ja Pauli Aalto-Setälä. Keskustelun pohjana toimivat mukana olevien yritysten pöytään tuomat haasteet. Tämän vuoden haastajina toimivat M-Brain, Stora Enso, Sitra ja Aalto-yliopisto.

Aika: Torstai 18.helmikuuta klo 10.30 - 16 ja perjantai 19.2. klo 8.30 - 15

Paikka: Sibeliustalo, Ankkurikatu 7, Lahti

Torstain ohjelma

Suomi100Forumin ensimmäinen päivänä torstaina kohtaavat opiskelijat ja yrityselämän edustajat. Torstain ohjelma löytyy osoitteessahttp://suomiforum.fi/tulevaisuuden-tahdet/