Etusivu » Tiedotteet » Talous » Suomi nousuun strategioiden nopealla toimeenpanolla

Rdigo Oy

Suomi nousuun strategioiden nopealla toimeenpanolla

Julkaistu: 10.03.2015 klo 08:15
Julkaisija: Rdigo Oy

Talouskriisin seurauksena suomalaisissa yrityksissä on huutava pula strategioista, joilla yritykset saataisiin kasvuun. Kustannusleikkausten ja toiminnan supistamisen tie on useimmissa yrityksissä käyty loppuun. Yrityksissä on valtava kysyntä ratkaisuille, joilla saataisiin aikaan kasvua ja parempaa tulosta sekä sitä kautta palkanmaksukykyä ja työllisyyttä koko yhteiskunnan hyväksi.

Eräs suurimmista haasteista on, että yritysten strategioita ei saada käytäntöön riittävän nopeasti eikä ympäristön muutoksiin kyetä reagoimaan riittävän ketterästi. Konsulttiyritys Rdigo keskittyy yritysten strategioiden toimeenpanon nopeuttamiseen ja laatuun. Vastatakseen suomalaisten yritysten tarpeeseen, Rdigo vahvistaa toimintaansa ja on kutsunut partnereiksi DI Erkki Kari-Koskisen ja MBA Jukka Virkkusen.

”Olemme erittäin iloisia saadessamme Erkki Kari-Koskisen ja Jukka Virkkusen mukaan joukkoomme. Molemmilla on vahvaa kokemusta strategisesta johtamisesta, strategioiden toteuttamisesta ja muutosprosessien läpiviennistä kansainvälisessä ympäristössä sekä tuoretta tutkimustietoa strategioiden toteutumisesta suomalaisissa yrityksissä. Näin pystymme entistäkin paremmin avustamaan suomalaisia yrityksiä strategioiden toimeenpanossa”, kertoo toimitusjohtaja Mika Suortti Rdigosta.

Erkki Kari-Koskinen on toiminut Fortumin johtotehtävissä vastaten liiketoimintayksiköistä, strategisista muutosprojekteista, markkinoinnista ja myynnistä sekä viimeksi yrittäjäosakkaana maalämpöalalla. Jukka Virkkunen on toiminut myynnin, markkinoinnin ja liikkeenjohdon tehtävissä ICL:ssä, Fujitsulla, Capgeminissä ja Baswaressa. Viimeksi Jukka Virkkunen toimi liikkeenjohdon konsulttina ja laati tutkimuksen suomalaisten yritysten strategioiden toimeenpanon menetelmistä ja haasteista.

”Rdigolla on vahva maine vaativien strategiahankkeiden toteuttajana. Rdigon kyky yksinkertaistaa strategia ja vauhdittaa strategian toimeenpanoa vakuuttivat. Olen vuosien kuluessa nähnyt, miten haastavaa strategian toimeenpano voi olla ja nyt yrityksissä on entistä suurempi tarve”, Jukka Virkkunen toteaa.

”Rdigo on tehnyt uraa uurtavaa työtä strategiajohtamisen menetelmien ja työkalujen kehittäjänä. Yhtiöllä on vahvaa näyttöä tulosparannuksista ja strategioiden tehokkaasta muuntamisesta käytännön toiminnaksi. On hienoa ja innostavaa liittyä tulevaisuuden tekijöiden tiimiin suomalaisten yritysten hyväksi”, Erkki Kari-Koskinen jatkaa.

Toimitusjohtaja Mika Suortti, mika.suortti@rgido.com, p. 040 588 5445
Partner Erkki Kari-Koskinen, erkki.kari-koskinen@rdigo.com, p. 050 453 6547
Partner Jukka Virkkunen, jukka.virkkunen@rdigo.com, p. 050 67 047

RDIGO – Strategy Execution Simplified