Etusivu » Tiedotteet » Talous » Suomen Yrittäjäin Työttömyyskassan tiedotustilaisuus 16.7.2015 klo 11.30 Porissa

Kutsu.
Julkaistu: 15.07.2015 klo 12:18
Julkaisija: Suomen Yrittäjäin Työttömyyskassa

Arvoisa toimittaja,

Ovatko kaikki yrittäjät rikkaita kroisoksia? Miten yrittäjät ovat varautuneet sairastumiseen, työttömyyteen ja eläkkeeseen? Entä millaiset ovat yrittäjien tulevaisuuden odotukset ja näkymät?

Suomen Yrittäjäin Työttömyyskassa eli SYT järjestää kaikille toimittajille avoimen tiedotustilaisuuden Porissa, Sokos Hotel Vaakunassa, Gallen-Kallelankatu 7, torstaina 16.7.2015 klo 11.30- 12.15.

Tule kuulemaan ennakkotiedot SuomiAreenan torilavalla 16.7.2015 klo 12.30 julkaistavasta yrittäjien tulevaisuustutkimuksesta.

Paikalla on puhumassa mm. Suomen Yrittäjäin Työttömyyskassan puheenjohtaja Juhani Hopsu sekä kassanjohtaja Merja Jokinen.

SYT mukana SuomiAreenassa

Suomen Yrittäjäin Työttömyyskassa (SYT) on mukana SuomiAreenan kansalaistorilla 15.–17.7.2015.

Tervetuloa vierailemaan teltallamme (nro 48): Telttamme on avoinna keskiviikkona ja torstaina klo 10.00 – 17.00 sekä perjantaina klo 10.00 – 15.00.

SYT:n puheenvuoro ja tutkimuksen julkaisu: Onko huolta huomisesta – näin vastaavat yrittäjät!,  puhujina kassanjohtaja Merja Jokinen sekä kommentoimassa kansanedustaja Maria Tolppanen (ps), SuomiAreenan torilavalla 16.7.2015 klo 12.30–12.45.

Lisätietoa:

Merja Jokinen

Kassanjohtaja

merja.jokinen@syt.fi

050 -596 6000

Pekka Salokoski

Markkinointi- ja viestintäpäällikkö

pekka.salokoski@syt.fi

050-583 4238

SYT -kassa Suomen Yrittäjäin Työttömyyskassa (SYT-kassa) on suomalaisten yrittäjien vuonna 1995 perustama itsenäinen työttömyyskassa. Kassan tavoitteena on lisätä yrittäjien elämänlaatua ja turvallisuutta vapaaehtoisen työttömyysvakuutuksen avulla. Kassaan kuuluu tällä hetkellä yli 26 000 yrittäjää kaikilta toimialoilta ja kaikenkokoisista yrityksistä. Yrittäjäpuolella oman toimialaliiton tai järjestön jäsenyys ei takaa työttömyysturvaa. Yrittäjän täytyy hakeutua itse työttömyyskassan jäseneksi saadakseen työttömänä ansiosidonnaista päivärahaa. SYT-kassa maksaa työttömyysetuuksia keskimäärin 900 jäsenelleen kuukausittain. SYT-Kassan yleiset ehdot ja työttömyysturvan taso on määritelty työttömyyskassa- ja työttömyysturvalaeissa. SYT:n toimintaa valvoo Finanssivalvonta.

Lisätietoja www.syt.fi