Etusivu » Tiedotteet » Talous » Suomen suosituin kotisivupalvelu Kotisivukone tarjoaa valmiita kotisivuja kahdessa viikossa hintaan 99 euroa

Ideakone Oy

Julkaistu: 23.02.2012 klo 11:31
Julkaisija: Ideakone Oy

Kotisivukone on tuonut markkinoille uuden Avaimet käteen –konseptin, jossa kotisivut luvataan pienyrittäjälle kahdessa viikossa 99 euron hintaan.

Uudella palvelullaan Kotisivukone tavoittelee pienyrittäjiä, jotka eivät ehdi tai halua toteuttaa kotisivuja itsepalveluna. Lisäksi palvelussa luvataan 100% tyytyväisyystakuu – jos asiakas ei ole tyytyväinen lopputulokseen, hänen ei tarvitse ottaa kotisivuja käyttöön ja maksaa niistä.

Lähes puolet suomalaisista pyytäisi tuttavaansa tekemään uudet kotisivunsa

Nykyään kotisivujen tekoon tarjotaan useita vaihtoehtoja, mutta useimmat niistä ovat liian teknisiä tai kalliita pienyrittäjälle. Ei siis ole yllättävää, että niin kutsutut ”veljenpojat” ovat suosittu vaihtoehto monelle kotisivuja tarvitsevalle.

Tutkimuksen* mukaan 49,7% suomalaisista pyytäisi ensisijaisesti ”veljenpoikaa” tekemään sivut puolestansa. Vaikka tämä ratkaisu tuntuisi kaikista helpoimmalta, se ei aina ole nopein tai pitkässä juoksussa kustannustehokkain vaihtoehto.

Kaiken kattava kotisivupalvelu 100% tyytyväisyystakuulla

Kotisivukoneen uusi Avaimet käteen -palvelu tarjoaa kahta eri vaihtoehtoa pienyrityksille: Kotisivupakettia ja Verkkokauppapakettia. Molemmissa vaihtoehdoissa luvataan täysin käyttövalmiit kotisivut kahden viikon kuluessa.

Osoittaakseen että kotisivujen teon ei tarvitse olla kallista, Kotisivukone tarjoaa uuden palvelunsa erittäin edulliseen hintaan. Kotisivupaketin hinta onkin vain 99 euroa ja Verkkokauppapaketin hinta on 199 euroa (palveluun kuuluu lisäksi ylläpitomaksu alk. 17,90e/kk).

Edullisen hinnan lisäksi Kotisivukone antaa reilun lupauksen - jos asiakas ei ole tyytyväinen lopputulokseen, hänen ei tarvitse ottaa kotisivuja käyttöön tai maksaa niistä.

Suomen suosituin kotisivupalvelu

Kotisivukone-palvelulla on jo noin 10 000 asiakasta ympäri Suomea. Hyvin kasvavan itsepalveluliiketoiminnan ja Avaimet käteen –konseptin myötä se uskoo saavansa vielä tuhansia pienyrittäjiä lisää asiakkaikseen.

- ”Kotisivukoneen itsepalvelukonsepti on saanut erinomaisen jalansijan Suomen kotisivumarkkinoilla. Samalla olemme kuitenkin tunnistaneet, että moni yrittäjä ei halua tai ehdi toteuttaa kotisivujaan itse, vaikka Kotisivukone muuten heille soveltuisikin. Siksi Avaimet käteen –paketit ovat heille täydellinen vaihtoehto.”, Ideakoneen toimitusjohtaja Mikko Nurminen kertoo

*= Ideakone Oy:n Protone Oy:ltä tilaama puhelintutkimus 30-50 vuotiaille yrittäjille ympäri Suomea. Kyselyyn vastasi 300 henkilöä. Tutkimus tehtiin helmikuussa 2011.

Lisätietoa:

Mikko Nurminen