Etusivu » Tiedotteet » Talous » Suomen nuorkauppakamarilaiset kokoontuvat Joensuussa

Suomen Nuorkauppakamarit ry

Suomen nuorkauppakamarilaiset kokoontuvat Joensuussa

Kutsu.
Julkaistu: 09.10.2013 klo 10:12
Julkaisija: Suomen Nuorkauppakamarit ry

Suomen Nuorkauppakamarit ry:n vaalikokous kerää 650 nuorkauppakamarivaikuttajaa Joensuuhun 11.-13.10.2013. Suomen Nuorkauppakamarit ry:n vuosittainen päätapahtuma tarjoaa monipuolisen kattauksen koulutuksia ja työpajoja kestävän johtajuuden teemoilla.

Mediatilaisuus

Perjantaina 11.10.2013 klo 12.00 - 12.30
Hotelli Kimmel, Itäranta 1, 80100 Joensuu
Mitä on kestävä johtaminen? Vastuun tulevaisuudesta kantaa jokainen.
Toimittajilla on mahdollisuus haastatella Suomen Nuorkauppakamarit ry:n puheenjohtajaa Henna Väätäistä.

Toimittajat ovat tervetulleita kuulemaan lauantain puheenvuoroja.

Ilmoittautumiset: ville.jarvenpaa@jci.fi

Mitä on vastuullinen liiketoiminta? Se on ekonomiaa ja ekologiaa mutta myös hyvää johtamista, paikallista toimintaa sekä globaalia näkökulmaa. Vastuullisen liiketoiminnan asiantuntija CRnet pitää työpajan, jossa pureudutaan talous- ja ympäristöasioiden tasapainoon.

Inhimillisen johtamisen ja sujuvan yhteistyö eteen improvisaatioteatteri Stella Polariksen Sari Havas ja Micke Rejström kouluttavat vuorovaikutus- ja ilmaisutaitoja kehittämällään improvisaatioon pohjautuvalla menetelmällä.

Lauantain seminaariosuudessa myyntijohtaja ja yrittäjä Kimmo Herranen rohkaisee kuulijoitaan ajattelemaan yrittäjyyttä oikeana vaihtoehtona ja taklaa yrittäjyyteen liittyviä harhaluuloja. Suomi voi menestyä, kun yrittäjien määrä saadaan kasvuun.

Toisessa seminaariosuudessa Joensuun Popmuusikot ry:n toiminnanjohtaja Markku Pyykkönen kertoo Ilosaarirockin kasvutarinan vekselivetoisesta tappiosammosta Suomen eturivin festivaaliksi.  Miten ratkaistaan johtamishaaste, kun motivoidaan ja johdetaan yhtä kohti yhteistä päämäärää samanaikaisesti sekä ammattilaisia että täysin vapaaehtoisia toimijoita? Pyykkönen luo katsauksen myös festivaalin yhteiskunnalliseen merkitsevyyteen.

Sunnuntaina pidetään varsinainen vaalikokous, jossa valitaan vuodelle 2014 vastuulliset tekijät Suomen Nuorkauppakamareiden hallitukseen ja keskusliiton muihin tehtäviin.

Tapahtumaviikonlopun käytännön järjestelyistä vastaa Joensuun Nuorkauppakamari Rocked In Joensuu -teemalla.

Ville Järvenpää
Ville.jarvenpaa@jci.fi
puh. 040 511 8022

Kansallinen puheenjohtaja