Etusivu » Tiedotteet » Talous » Stadium avaa urheilumyymälän Tapiolan Ainoaan

Stadium avaa urheilumyymälän Tapiolan Ainoaan

Julkaistu: 14.06.2013 klo 11:30
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Lokakuussa aukeava kaupunkikeskus Ainoa tuo kaivatun urheilun ja vapaa-ajan myymälän Tapiolaan. Stadium avaa 1 500 neliömetrin liikkeen Ainoan katutasoon.

- Tapiolasta selkeästi puuttuu urheilun ja vapaa-ajan tarjonta. Stadium on toivottu ja pidetty toimija, joka tulee palvelemaan hienosti aktiivisia tapiolalaisia, kertoo LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n kiinteistörahastojohtaja Kim Särs.

Stadium tarjoaa moderneja ja käytännöllisiä vaatteita ja varusteita vapaa-ajan aktiviteetteja varten. Ensimmäinen Stadium-myymälä avattiin Suomessa vuonna 2001.

Muutakin uutta ja virkistävää on Tapiolaan tuloillaan. Tällä hetkellä vain Kampissa toimiva kahvila JohtoCafe avaa toisen toimipisteensä Ainoaan, pääsisäänkäynnin tuntumaan.

- JohtoCafe on suosittu kahvila ja kokoontumispaikka etenkin nuorten ja opiskelijoiden keskuudessa. Tätä vilkkautta ja rentoa meininkiä haluamme tuoda myös Tapiolaan, kertoo LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy:n kiinteistörahastojohtaja Kim Särs.

Muita uusia tulokkaita ovat mm. Kultajousi, Tiimari ja Kivaputiikki. Kultajousi avaa Ainoaan uuden konseptinsa mukaisen koruihin ja kelloihin keskittyvän myymälän. Myös Tiimari tuo uuden ja raikasilmeisen liikkeensä täydentäen Ainoan kodin ja vapaa-ajan tarjontaa. Kivaputiikki tarjoilee nimensä mukaisesti kivoja ja käytännöllisiä kodin ja sisustuksen tuotteita, joissa ekologisuus ja kierrätysmateriaalit korostuvat.

Ensi syksynä Ainoassa palvelee kaiken kaikkiaan lähes 30 liikettä. Liikkeensä avaavat muun muassa K-Supermarket, H&M, Bik Bok, Cubus, Timberland, Expressions, Glitter, Théhuone, JohtoCafé, Sumo Sushi, Funky Burger, Life, parturi-kampaamo Shortcut, RAY, Tiimari, Fazer, The Body Shop, kauneushoitola Astara ja R-kioski.

Lisätietoja: Kim Särs, kiinteistörahastojohtaja, LähiTapiola Kiinteistövarainhoito Oy, 040 501 9981

Ainoan vuokrauksesta vastaa Propdea Oy. www.propdea.fi

Vuokrausyhteydenotot: Hanna Koskisto, konsultti, Propdea Oy, 0400 297 312