Etusivu » Tiedotteet » Talous » Staartin Mainosradio oli menestys!

Staart Oy

Staartin Mainosradio oli menestys!

Julkaistu: 23.04.2015 klo 14:33
Julkaisija: Staart Oy

Staartin Mainosradio oli menestys - kahdeksanosainen podcast-sarja keräsi yli 2300 kuuntelua.

Markkinointitoimisto Staartin tuottaman markkinointiviestinnän ajankohtaisia asioita käsittelevän podcast-keskusteluohjelman, Mainosradion, ensimmäinen tuotantokausi saatiin päätökseen menestyksekkäästi huhtikuussa. Kausi sisälsi kahdeksan jaksoa ja yli neljä ja puoli tuntia keskustelua markkinointiviestintä-alan aiheista ja ilmiöistä. Mukana olivat alan suurimmat tähdet Juuso Myllyrinteestä Pauli Aalto-Setälään.

“Oli hienoa huomata, että kiinnostusta alaa ja asiaa kohtaan oli ja erilaisesta sekä uudenlaisesta formaatista huolimatta kuulijoitakin riitti", toteaa ohjelman isäntä ja Staartin luova johtaja Juuso Kemi.

“Palaute oli sataprosenttisesti positiivista, kehuttiinpa ohjelmaa Twitterissä jopa kulttuuriteoksi. Keskustelut vieraiden kanssa olivat opettavaisia ja erittäin inspiroivia, toivottavasti kuulijatkin kokivat samoin. Iso kiitos tästä kuuluu ykkösluokan vierailijoillemme!”

Ensimmäisen kauden kaikki jaksot ovat kuunneltavissa osoitteessa: www.reklaamiradio.fi

Statistiikkaa:
  • Yli 2300 kuuntelua
  • Suosituin jakso, Median tulevaisuus Pauli Aalto-Setälän kanssa, keräsi lähes 400 kuulijaa
  • Facebook-tykkäyksiä jaksoille 534 kertaa ja jakoja twitteriin 181+ seuraajat ja kommentoijat molemmissa yhteisöissä
  • Lisäksi jaksoja jaettiin LinkedInissä ja vierailijoiden omissa some-kanavissa useita kertoja

Mainosradio palaa syksyllä toisen tuotantokauden merkeissä!

Lisätietoja antaa:
Juuso Kemi
luova johtaja / Staart Oy
Twitter: @juusokemi

Staart Oy on ketterä ja kanavariippumaton markkinointitoimisto, joka on tämän päivän digiympäristössä kuin kotonaan. Suunnittelemme ja toteutamme markkinointiviestintää ja designia brändeille, jotka haluavat erottua joukosta. Työllistämme Helsingissä ja Porissa 12 alan huippuosaajaa. Vuonna 2014 liikevaihtomme oli 1,4 M€. Lue lisää ja tutustu töihin www.staart.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki