Etusivu » Tiedotteet » Talous » Sosiaalisen Median SuperAamu 6.10. Designmuseossa

Mediaviikko.fi

Sosiaalisen Median SuperAamu 6.10. Designmuseossa

Julkaistu: 21.09.2010 klo 14:40
Julkaisija: Mediaviikko.fi

Sosiaalinen media on haasteellinen yritysviestinnälle. Suuri osa sosiaalista mediaa on kansalaiskeskustelua, johon yritysten mukaantulo on vaativaa. Miten sosiaalinen media voi palvella tiedottamista ja markkinointiviestintää? Tähän tarjoaa uutta tietoa, ”Sosiaalisen Median SuperAamu” -tilaisuus 6.10.2010 Helsingin Designmuseossa.

Netin käyttäjistä 78 prosenttia luottaa muiden kuluttajien suosituksiin AC Nielsenin selvityksen mukaan. Yritykselle oikean tiedon välittäminen sosiaaliseen mediaan saattaa olla ratkaisevaa pysyäkseen mukana kilpailussa. Amerikkalaisen konsulttitoimiston selvityksessä todetaan, että 93 % netin käyttäjistä haluaa yritysten olevan mukana sosiaalisessa mediassa.

Sosiaalisen median käyttäjistä 85 prosenttia katsoo, että yritysten tulisi käyttää somea ollessaan yhteydessä asiakkaisiin. Miten se voi tapahtua?

Ilmoittaudu mukaan sosiaalisen median SuperAamuun. Alustajina on Suomen parhaita alan asiantuntijoita. Hyviä case-esimerkkejä.

Tilaisuuden järjestää Mediaviikko.fi. Lue ohjelma ja ilmoittaudu täällä.