Etusivu » Tiedotteet » Talous » Slush-startupkilpailun voittajalle 250 000 euroa kasvurahoitusta

Evli Pankki Oyj

Slush-startupkilpailun voittajalle 250 000 euroa kasvurahoitusta

Julkaistu: 12.11.2014 klo 09:23
Julkaisija: Evli Pankki Oyj

Evli Pankki ja FiBANin (Finnish Business Angels Network) bisnesenkelit tarjoavat Slush-startupkilpailun voittajalle palkinnoksi 250 000 euroa kasvurahoitusta. Sijoituksesta 100 000 euroa tulee Evli Pankilta ja 150 000 euroa FiBANin bisnesenkelisijoittajilta.

Voittaja valitaan alunperin 1 000 yrityksen joukosta teknologia- ja kasvuyritystapahtuma Slushissa 18.19. marraskuuta. Tuomareina toimii yli viisikymmentä arvostettua ja kokenutta kansainvälistä ja kotimaista sijoittajaa.

”Slush-startupkilpailua tukemalla Evli Pankki haluaa kasvattaa ymmärrystä yrittäjyyden merkityksestä ja mahdollisuuksista. Kilpailussa on mukana paljon loistavia yrittäjiä, joilla on hienoja liikeideoita. Toivomme, että voimme tällä sijoituksella entisestään nostaa kilpailun tunnettavuutta ja sen myötä parantaa kilpailuun osallistuvien yrittäjien onnistumismahdollisuuksia”, Evlin Varainhoitopalveluiden johtaja Esa Pensala sanoo.

Lisätietoa:

Esa Pensala, johtaja, Varainhoitopalvelut, Evli Pankki Oyj, p. (09) 4766 9786

Evli Pankki Oyj

Evli on suomalainen, sijoittamiseen erikoistunut yksityispankki. Tarjoamme yksityishenkilöille, yrittäjille, yrityksille ja instituutioille laaja-alaisen tuotevalikoiman sekä vahvaan ammattitaitoon perustuvaa palvelua sijoittamisessa ja varallisuudenhoidossa. Toiminnassamme tiivistyy yli 25 vuoden ja 250 sijoitusasiantuntijan kokemus ja osaaminen. Pankin hoidossa on 6,3 miljardin euron asiakasvarallisuus (09/2014).