Etusivu » Tiedotteet » Talous » Skanska myy 23 asuntoa Orava Asuntorahastolle

Skanska myy 23 asuntoa Orava Asuntorahastolle

Julkaistu: 31.12.2015 klo 12:45
Julkaisija: Skanska Oy

Skanska Kodit on solminut 30.12.2015 sitovan sopimuksen Orava Asuntorahasto Oyj:n kanssa 23 asunnon kaupasta.

Asunnot ovat muuttovalmiita ja ne sijaitsevat Espoossa, Kauniaisissa, Vantaalla, Sipoossa ja Naantalissa. Lopullinen kauppa Skanskan ja Oravan välillä tehdään alkuvuodesta 2016.

Sijoittajamyynti täydentää kuluttajamyyntiämme yksittäisille kodinostajille ja sopii hyvin tähän markkinatilanteeseen, jossa hyvillä paikoilla sijaitseville vapaarahoitteisille vuokra-asunnoille on runsaasti kysyntää”, sanoo Skanska Oy:n asuntoprojektikehityksestä vastaava toimialajohtaja Jukka Hörkkö.

Skanska Oy, Jukka Hörkkö, toimialajohtaja, puh. 040 572 8955, jukka.horkko[at]skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela[at]skanska.fi

Orava Asuntorahasto Oyj, toimitusjohtaja Pekka Peiponen, puh. 010 420 3104, pekka.peiponen[at]oravarahastot.fi

Orava Asuntorahasto Oyj, talous- ja hallintojohtaja Veli Matti Salmenkylä, puh. 010 420 3102, vm.salmenkyla[at]oravarahastot.fi

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä maa- ja ympäristörakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2014 oli noin 835 miljoonaa euroa ja henkilöstöä oli vuoden lopussa 2 179.

Orava Asuntorahasto Oyj on ensimmäinen suomalaisiin vuokra-asuntoihin sijoittava osakeyhtiömuotoinen kiinteistörahasto.

www.oravaasuntorahasto.fi