Etusivu » Tiedotteet » Talous » Silta Oy:n rekrytointi, uudelleensijoitus, HR-vuokraus ja -konsultointi siirtyvät uusille omistajille

Julkaistu: 17.03.2011 klo 12:00
Julkaisija: Silta Oy

Silta Oy on myynyt osan liiketoiminnastaan uudelle perustettavalle yritykselle. Liiketoimintakauppa koskee Silta Oy:n rekrytointi, uudelleensijoitus, HR-vuokraus ja -konsultointi yksikköä, jonka liikevaihto viime vuonna oli 3,1m€. Uudessa yrityksessä tämän yksikön palvelut ovat ydinliiketoimintaa ja niiden toiminta- ja kehittymisedellytykset ovat entistä paremmat.

- Kehitämme jatkuvasti toimintaamme ja pyrimme aina toimimaan asiakkaan ja henkilöstön parhaaksi. Uskon, että rekrytointi, uudelleensijoitus, HR-vuokraus ja -konsultointi yksikkö pystyy kehittymään paremmin uuden yrityksen osana, ja Silta Oy voi keskittyä omiin ydinliiketoimintoihinsa, palkkahallinto-, eläke- ja henkilöstörahastopalveluihin, kertoo Silta Oy:n toimitusjohtaja Jukka Rinne.

- Toimintaa tullaan jatkamaan Promotive ja Jaakko Lehto -liikemerkkien puitteissa. Tämä liiketoiminta on uuden, perustettavan yrityksen ydinliiketoimintaa. Asiakkaita palvelevat jatkossakin samat kokeneet, ammattitaitoiset henkilöt, jatkaa Fredrik Karlsson.

Silta Oy:n palveluksessa olevat 23 vakituista ja 26 määräaikaista työntekijää siirtyvät uuden yrityksen palvelukseen 1.4.2011 alkaen. Uusi yritys jatkaa toimintaansa nykyisissä tiloissaan Mannerheimintie 168:ssa ja yhteystiedot säilyvät entisellään.

Toimitusjohtaja Jukka Rinne, jukka.rinne@silta.fi tai puh. 020 7595 500

Liiketoimintajohtaja Antti Joutseno, antti.joutseno@silta.fi  tai puh. 040 5410 858

Ostavan yrityksen hallituksen puheenjohtaja Fredrik Karlsson, fredrik.karlsson@merenge.fi  tai puh.0500 816 410

Silta Oy

Silta Oy on vuonna 2001 perustettu asiantuntijaorganisaatio, jonka henkilöstöön kuuluu nyt toteutetun liiketoimintakaupan jälkeen yli 300 HR-osaajaa. Silta Oy:n palveluvalikoima koostuu palkka-, eläke- ja henkilöstörahastopalveluista. Lisäksi tarjoamme julkisyhteisölle taloushallintopalveluita.

Silta Oy:n visio on olla selvästi asiakkaiden paras vaihtoehto palkka- ja taloushallinnon ulkoistamispalvelujen sekä eläke- ja henkilöstörahastojen hallinnointipalveluiden tarjoajana. Silta Oy:n omistavat Logica Suomi Oy, Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma ja Sampo Oyj.