Etusivu » Tiedotteet » Talous » Silta Oy kehittää ja keskittää toimintaansa

Silta Oy kehittää ja keskittää toimintaansa

Julkaistu: 19.04.2010 klo 15:29
Julkaisija: Silta Oy

Silta Oy on ulkoistettujen HR-palvelujen tuottaja, jonka palveluvalikoima on alansa kattavin maassamme. Silta haluaa olla asiakkailleen osaava kumppani, joka palvelee luotettavasti ja tehokkaasti. Jotta tämä tahtotila toteutuu mahdollisimman hyvin, Silta Oy on päättänyt keskittää toimintaansa ja pienentää tuotantopaikkakuntiensa määrää kymmenestä neljään.

– Riittävän suurissa yksiköissä voimme taata asiakkaillemme aina vahvat resurssit koskien sekä henkilökuntamme määrää että osaamista. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Tavoitteemme on, että nyt käynnistyvä organisaatiouudistus on valmis vuoden loppuun mennessä, Silta Oy:n toimitusjohtaja Jukka Rinne toteaa.

Silta Oy vahvistaa asemaansa johtavana ulkoistettujen HR-palvelujen tuottajana Suomessa. Vuodenvaihteessa 2010 otettiin jo iso askel tätä kohti, kun Sillan tytäryhtiöt, muun muassa Konsulttitoimisto Jaakko Lehto, sulautuivat emoyhtiöön.

Silta Oy:n henkilöstöhallinnon palveluvalikoimaan kuuluvat palkkahallinto, rekrytointi, konsultointi, koulutus, henkilövuokraus ja uudelleensijoitus. Lisäksi Silta on erikoistunut henkilöstörahastojen sekä eläkesäätiöiden ja -kassojen hallinnointipalveluihin. Silta Oy on perustettu vuonna 2001. Liikevaihto vuonna 2009 oli 25,4 miljoonaa euroa. Henkilöstön määrä on lähes 400.

Lisätietoja

Silta Oy, toimitusjohtaja Jukka Rinne, jukka.rinne@silta.fi tai puh. 020 7595 060