Etusivu » Tiedotteet » Talous » Sijoittaja.fi on julkaissut vertailun lapsen varojen säästämisen näkökulmasta.

Sijoittaja.fi

Sijoittaja.fi on julkaissut vertailun lapsen varojen säästämisen näkökulmasta.

Julkaistu: 29.05.2015 klo 08:15
Julkaisija: Sijoittaja.fi

Vertailimme tutkimuksessa kolmeatoista pankkia ja muuta sijoitusalan suurta toimijaa.

Tutkimuksen kolme tärkeintä löydöstä olivat

1  Historiallisesti parhaaseen lopputulokseen on päässyt säästämällä osakkeisiin laajasti hajauttaen, kulut minimoiden osta ja unohda -strategialla

2  Nykyisessä markkinatilanteessa osakkeiden ja korkosijoitusten tuotto-odotus on historiallista toteutunutta tuottoa matalampi

3 Kulut vaikuttavat merkittävästi säästäjän saamaan loppusummaan

Kipinä tutkimuksen tekemiseen lähti Timo Heikkilän henkilökohtaisesta halusta selvittää parhaimmat säästämisvaihtoehdot neljävuotiaalle pojallensa. ”Olen neljän vuoden ajan miettinyt fiksuinta ratkaisua poikani tulevaisuuden turvaamiseksi”, tutkimuksen toimeenpanija, Sijoittaja.fi –tietopalvelun toinen perustaja, Timo Heikkilä toteaa.

Vertailun tarkemmat tulokset löytyvät sivuilta http://www.sijoittaja.fi/25469/saastaminen-lapselle-pankkien-ehdotukset-suurvertailussa-katso-parhaat-ratkaisut/

”Vertailusta huomaa helposti, kuinka sijoittamisen kuluja vertaamalla voi hyötyä tuhansia euroja lapsen varojen pitkäaikaisessa sijoittamisessa”, kertoo Sijoittaja.fi:n toimitusjohtaja Hannu Huuskonen.

Lisätietoa tutkimuksesta

Timo Heikkilä
timo.heikkila@sijoittaja.fi
0400 763 509

Sijoittaja.fi on Suomen johtava, sijoittajan työkaluja tarjoava riippumaton tietopalvelu, joka tavoittaa kymmeniätuhansia käyttäjiä kuukausittain. Tarjoamme ajankohtaista sijoitustietoa vain sijoittajien etuja ajatellen.