Etusivu » Tiedotteet » Talous » Sebastian Krapf nimitetty listautumista suunnittelevan Vincit Groupin talousjohtajaksi

Vincit Oy

Julkaistu: 27.01.2016 klo 09:00
Julkaisija: Vincit Oy

Tänä vuonna First North -markkinapaikalle listautumista suunnittelevan Vincit Groupin talousjohtajaksi on nimitetty Sebastian Krapf. Hän on aiemmin toiminut mm. Postiin kuuluvan OpusCapita Groupin talousjohtajana.

Sebastian Krapf: "Olen erittäin innoissani uudesta tehtävästäni! Uskon, että kansainvälisestä ja monipuolisesta kokemuksestani on hyötyä tehtävän onnistuneessa hoitamisessa. Ennen tehtävääni OpusCapita Group Oy:n talousjohtajana toimin yhteensä 13 vuotta Konecranesilla erilaisissa taloushallintoon ja integraatioihin liittyvissä tehtävissä niin Suomessa kuin ulkomaillakin. Lisäksi olen erittäin kiinnostunut pääsemään mukaan Vincit Groupiin itseohjautuvaan organisaatioon ja tutustumaan henkilöstöön, joka on mahdollistanut 100 % asiakastyytyväisyyden ja yrityksen tähänastisen menestyksen."

Vincit Groupin toimitusjohtaja Tomi Pienimäki: "On upeaa saada Sebastianin kaltainen huippuammattilainen mukaan tiimiimme. Hänen vahva talousosaamisensa auttaa meitä hyödyntämään First North -listautumisen tuomia uusia mahdollisuuksia."

www.humaanitalousjohtaja.fi
www.vincit.fi/mediapankki

Tomi Pienimäki
Toimitusjohtaja, Vincit Group Oyj