Etusivu » Tiedotteet » Talous » Rudus on ostanut Kuljetusliike Mikanderin myyntiliiketoiminnan

Rudus Oy

Rudus on ostanut Kuljetusliike Mikanderin myyntiliiketoiminnan

Julkaistu: 26.05.2015 klo 13:02
Julkaisija: Rudus Oy

Rudus Oy on ostanut Uudellamaalla toimivan Kuljetusliike Mikander Oy:n myyntiliiketoiminnan 22.5.2015. Liikkeenluovutus tapahtuu 1.6.2015.  Kaupan myötä Rudus saa käyttöön hihna- ja koura-autot ja pystyy aiempaa paremmin vastaamaan asiakkaidensa tarpeisiin ja haasteisiin kiviainestoimitusten osalta. Toimitukset hihna- ja koura-autoilla tulevat myös www.sorakauppa.fi-palveluun uusiksi toimitusvaihtoehdoiksi kesän aikana. Liikkeenluovutuksen yhteydessä Kuljetusliike Mikanderilta siirtyy kaksi työntekijää Ruduksen palvelukseen.

Kuljetusliike Mikander Oy:n uudet omistajat ovat Tommi ja Antti Rusi 21.4.2015 tehdyn yrityskaupan jälkeen. Kuljetusliike Mikander vastaa jatkossa Ruduksen kiviainesmyynnin hihna- ja koura-autokuljetuksista Uudellamaalla. Tavoitteena on yhteistyössä Kuljetusliike Mikanderin kanssa kehittää ja laajentaa hihna- ja koura-auto kuljetustoimintaa Suomessa.

Rudus Oy Kiviaines ja Kierrätys, Janne Paaso, myyntijohtaja, p. 040 706 6489

Kuljetusliike Mikander Oy, Tommi Rusi, toimitusjohtaja, p. 050 064 1313

Taustaa Ruduksesta: Rudus Oy:n liiketoiminnot ovat Kiviaines, Valmisbetoni, Betonituotteet, Murskaus ja Kierrätys. Rudus toimii Suomessa, Baltiassa ja Venäjällä Pietarissa. Rudus-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 357 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on keskimäärin 1150 henkilöä. Suomessa Ruduksella on noin 120 toiminnassa olevaa kiviainesten toimipaikkaa (sora-alueita ja kalliolouhoksia), 69 betonitehdasta, 19 betonituotetehdasta, yli 30 kierrätyskeskusta (betoni- ja tiilijäte, lentotuhka) sekä noin 20 murskauslaitosta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki