Etusivu » Tiedotteet » Talous » Rakennusteollisuus RT:n kevään suhdannekatsauksen julkistamistilaisuus järjestetään maanantaina 22.4.2013 kello 12.00 alkaen

Rakennusteollisuus RT

Kutsu.
Julkaistu: 16.04.2013 klo 16:40
Julkaisija: Rakennusteollisuus RT

Kutsu median edustajille

Miten tuettujen vuokra-asuntojen aloitusmäärien odotetaan kehittyvän kehysriihen päätösten myötä? Millaiset ovat vapaarahoitteinen asuntotuotannon näkymät vilkkaan alkuvuoden ja varainsiirtoveron muutosten jälkeen? Väheneekö pientalojen kysyntä? Entä onko infrassa vieläkään odotettavissa kasvua?

Näkemyksistään kertovat Rakennusteollisuus RT:n uusi hallituksen puheenjohtaja, Rudus Oy:n toimitusjohtaja Lauri Kivekäs sekä RT:n toimitusjohtaja Tarmo Pipatti ja pääekonomisti Bo Salmén.

Tilaisuudessa on tarjolla kevyt lounas. Paikkana on Rakentajatalo, Unioninkatu 14, kellarikerros (neuvottelutila ”Teräs”), Helsinki. Tilaisuus kestää tunnin verran.

Käytännönjärjestelyjen vuoksi toivomme tietoa tulostasi 19.4. mennessä Airi Baczynskille, airi.baczynski@rakennusteollisuus.fi

TERVETULOA!
RAKENNUSTEOLLISUUS RT ry
Merja Vuoripuro
viestintäjohtaja

Rakennusteollisuus RT ry on rakennusalan yritysten elinkeinopoliittisten ja työmarkkina-asioiden edunvalvoja. RT-liittoyhteisöön kuuluvat Keskusliitto ja viisi toimialaa: Talonrakennus, Tuoteteollisuus, Infra, Pinta ja Tekninen urakointi. Viiden toimialan yhteensä yli 2 600 jäsenyrityksen palveluksessa on lähes 55 000 henkilöä. Jäsenyritysten yhteenlaskettu liikevaihto on noin 15 miljardia euroa.