Etusivu » Tiedotteet » Talous » RADIOJUTTU: Miten käy työhyvinvoinnille, kun työpaikalla tehdään isoja muutoksia?

Source Creative Oy

Julkaistu: 15.06.2016 klo 06:00
Julkaisija: Source Creative Oy

Yt-neuvottelut, työpaikkojen yhdistämiset, työnteon tehostaminen… Työpaikoilla ollaan monenlaisten muutosten kourissa. Näin isoista muutoksista tulee helposti epävarma fiilis ja pahimmillaan työnteosta ei tule mitään. Jos työntekijöiden halutaan pysyvän voimissaan ja työkykyisinä, muutostilanteissa pitäisi kiinnittää erityistä huomiota työhyvinvointiin.

Jutellaan seuraavaksi muun muassa siitä, mitä kaikkea työhyvinvointi voi tarkoittaa muutostilanteessa ja mitä sen eteen pitäisi tehdä.

Haastateltavina ovat työelämäasiantuntija Susanna Gardemeister Kevasta ja henkilöstöpäällikkö Sanni Alajääski Palmiasta, toimittajana on Elina Lukka.

Radiohaastattelusta on saatavilla valmiiksi editoidut noin 3 ja 5 minuutin jutut. Jutut ovat radioille vapaasti ja veloituksetta julkaistavissa ja editoitavissa.

JULKAISUVAPAA HETI

Radiojuttu on tuotettu yhteistyössä Kevan kanssa.

Oheisen linkin takaa voit ladata radiotiedostot:

***
Tiedottaja Riitta Säteri
riitta.sateri@keva.fi

***
Keva on Suomen suurin työeläkevakuuttaja, joka huolehtii julkisen sektorin eli kunta-alan, valtion, evankelis-luterilaisen kirkon ja Kelan työntekijöiden eläkeasioista. Kevalla on noin 1,3 miljoonaa henkilöasiakasta. Kunta-alan tulevaisuuden eläkkeitä turvataan muun muassa sijoitustoiminnalla, ja sijoitusten markkina-arvo oli vuoden 2015 lopussa 44,2 miljardia euroa. Organisaation virallinen nimi on Keva. Kuntien eläkevakuutus –nimestä luovuttiin vuonna 2011.