Etusivu » Tiedotteet » Talous » Pipelife Finland laajentaa Jyväskylään - Uusi kaivoyksikkö aloittaa toimintansa (Vapaa julkaistavaksi 31.1.2015)

Pipelife Finland Oy

Julkaistu: 30.01.2015 klo 13:45
Julkaisija: Pipelife Finland Oy

Yksi Suomen johtavista LVI- ja sähkötuotevalmistajista Pipelife Finland Oy laajentaa toimintaansa Jyväskylässä. Pipelife kaivoyksikkö palvelee alueen yritysasiakkaita mittatilauskaivo- ja paineputkien erikoisosien tarpeessa.

Palauteohjautuva Pipelife kuuntelee asiakkaitaan herkällä korvalla

Uusi kaivoyksikkö syntyi asiakkailta saadun palautteen perusteella. ”Tarve Jyväskylän yksikön perustamiseen tuli huolestuneilta asiakkailtamme. Kaivopalvelut heikentyivät Jyväskylän seudulla merkittävästi alueen suuren kaivotoimittajan sulkiessa toimipisteensä viime syksynä. Vastasimme asiakkaiden pyyntöön, joten uuden yksikön perustaminen sopi hyvin kumppanuusstrategiaamme ja toimintamalliimme. ”kertoo myyntijohtaja Jarko Lehto Pipelifelta.

Pipelifen Jyväskylän kaivoyksikön palveluista vastaa Lasse Varjo, jolla on vuosikymmenten kokemus kaivomarkkinoista. ”Toiminta kaivoyksikössä on jo alkanut viime vuoden puolella. Saimme tammikuussa aikana pidettyä henkilöstön viimeiset koulutukset ja viimeisteltyä laite- ja järjestelmäasennukset joten kaivoyksikkö on valmis palvelemaan asiakkaita täysipainoisesti alkavan kauden tarpeiden mukaisesti.” kertoo Lasse Varjo Pipelifelta.

Avaimet menestykseen henkilöstössä-Jyväskylästä tulevaisuuden kaivoyksikkö

Tavoitteet uudessa toimipaikassa ovat korkealla. ”Avaimet onnistumiseen uudessa yksikössä on osaavan ja motivoituneen ryhmän käsissä. Onnistuimme löytämään Jyväskylään kaivo-osaajia, joilla on vuosikymmenten kokemus kaivoliiketoiminnasta ja tehokkaan yksikön rakentamisesta” kertoo Kedonpää Pipelifelta

Jyväskylästä tulevaisuuden kaivoyksikkö

Tulevaisuuden näkymät Jyväskylän yksikössä ovat positiiviset. ”Tämä tulee olemaan yksi tulevaisuuden kaivopalvelupisteistämme. Työllistämme Jyväskylässä 5 henkilöä ja tarvittaessa olemme valmiita kasvamaan asiakkaittemme kasvavien tarpeiden mukaisesti.” valaisee Lasse Varjo. Jyväskylän kaivopalvelupiste tukee myös muiden Pipelife-tuotteiden myyntiä ja markkinointia alueen asiakkaiden tarpeisiin.

Uusi kaivopalveluyksikkö palvelee asiakkaita 1.2.2015 lähtien osoitteessa Koivupurontie 5 40320 Jyväskylä

Pipelife Finland Oy LVIS- tuotteita valmistava ja markkinoiva yritys. Yhtiön tuotevalikoimaan kuuluvat muoviset putki- ja kaivotuotteet LVI- ja sähkötuotemarkkinoille. Tuotteet valmistetaan yhtiön tuotantolaitoksilla Utajärvellä, Haaparannassa, Iissä, Jyväskylässä, Loimaalla ja Joensuussa Suomen ja pohjoismaiden markkinoilla. Yhtiö työllistää yhteensä noin 135 henkilöä.

Pipelife Finland on useasti valittu Suomen parhaiden työpaikkojen joukkoon Great Place to Work - tutkimuksessa. Pipelife Finland Oy on osa eurooppalaista ja pohjoismaiden johtavaa Pipelife International (www.pipelife.com) muoviputkikonsernia, joka toimii globaalisti 26 maassa.