Etusivu » Tiedotteet » Talous » Pihlajalinna-konsernin hoivaliiketoiminta laajenee

Pihlajalinna-konserni

Pihlajalinna-konsernin hoivaliiketoiminta laajenee

Julkaistu: 09.12.2013 klo 10:15
Julkaisija: Pihlajalinna-konserni

Pihlajalinna-konserni on Suomen suurin kotimaisessa omistuksessa oleva sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottaja. Tavoitteena on edelleen laajentaa valtakunnallisten laadukkaiden palveluiden tarjontaa.

Pihlajalinna-konsernin hoivatoiminta on vahvistanut toimintaansa Hämeenlinnassa. Pihlajalinna Oy ja Kirsi-Marja Smeds ovat sopineet Hämeenlinnan Hoivapalvelu Ky:n siirtymisestä Pihlajalinna-konserniin. Hämeenlinnan Hoivapalvelu Ky, Nuutintupa, on ensimmäisiä hoivapalveluyrityksiä Suomessa. Vuonna 1994 perustettu Nuutintupa on tehostetun palveluasumisen yksikkö, joka on tunnettu hyvästä palvelustaan ja hoivaosaamisestaan.

– Toiminnan siirtyminen Pihlajalinnalle turvaa laadukkaan palvelun jatkumisen asiakkaillemme ja turvallisen työpaikan työntekijöillemme, toteaa yrittäjänä 20 vuotta toiminut Kirsi-Marja Smeds.

– Nuutintupa täydentää palvelutarjontaamme Kanta-Hämeessä, antaen pohjaa kehittää palveluita alueella edelleen, kertoo Hanna Aschan Pihlajalinnasta.

Pihlajalinna-konsernin kotipaikka on Tampere, mutta nykyinen toiminta kattaa jo koko Suomen Helsingistä Leville. Hoivatoimintapalveluja tarjotaan Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Jämsässä, Sastamalassa ja Tampereella.

Hanna Aschan

liiketoimintajohtaja, hoivapalvelut

0400 358 815, hanna.aschan@pihlajalinna.fi

Pihlajalinna-konserni on Suomen suurin kotimaisessa omistuksessa oleva sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluiden tuottaja. Pihlajalinna on perustettu vuonna 2001. Sen omistajina ovat yhtiön henkilökunta, Keskinäinen Vakuutusyhtiö LähiTapiola sekä suomalainen rahasto. Pihlajalinna-konserni tuottaa laadukkaita sosiaali- ja terveydenhuoltopalveluja kunnille ja erittäin korkeatasoisia yksityispalveluita Dextra Lääkärikeskuksissa ja Sairaaloissa. Pihlajalinnan liikevaihtoarvio vuodelle 2013 on noin 120 miljoonaa euroa. Yhtiössä työskentelee yli 1 500 terveydenhuollon ammattilaista.