Etusivu » Tiedotteet » Talous » Pätkätyöläisyys

Pätkätyöläisyys

Julkaistu: 23.04.2014 klo 09:28
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry-Pohjois-Pohjanmaa

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry järjestää ajankohtaisen keskustelutilaisuuden lauantaina 26.4.2014 Pätkätyöläisyydestä. Tilaisuudessa panelisteina toimivat europarlamentaarikko ja EU-vaaliehdokas Liisa Jaakonsaari, kansanedusta ja EU-vaaliehdokas Merja Kyllönen, Palvelualojen ammattiliitto PAM ry:n puheenjohtaja Ann Selin ja sosiologian yliopisto-opettaja tutkija Heikki Huilaja.

Tilaisuus alkaa klo 13.00 Sampokeskuksessa panelistien esittelyillä, jonka jälkeen yleisölle avoin kahvitarjoilu klo 14.00 alkaen Hotel Santa Clausissa.

Itse paneelikeskustelu alkaa noin klo 14.15, jonka vetäjänä toimii kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelä. Tilaisuus päättyy noin klo 16.00.

Tervetuloa paikalle!

Liaätietoja toimitsija Elisa Penders Palvelualojen ammattiliitto PAM ry, p. 043 8251359

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi