Etusivu » Tiedotteet » Talous » Pappi Kai Sadinmaan 10 käskyä kirkolle

Pappi Kai Sadinmaan 10 käskyä kirkolle

Julkaistu: 19.03.2014 klo 10:46
Julkaisija: Into Kustannus

Kai Sadinmaan kirja 10 KÄSKYÄ KIRKOLLE julkaistaan 9. huhtikuuta. Samana päivänä Sadinmaata haastatellaan Gaudeamus Kirja & Kahvissa (Vuorikatu 7, Helsinki).

Käskyissään Kai Sadinmaa suomii niin kirkon sijoitusbisneksiä, itselleen monumentteja rakentelevia kirkonmiehiä, konservatiiveja kuin homojen vihaajiakin. Kirkko ei tavallista suomalaista puhuttele. Suurin syy kirkosta eroamiselle ei ole raha, vaan kirkon mitäänsanomattomuus. Kirkko on unohtanut evankeliumin poliittisuuden ja tyytyy vain myötäilemään vallitsevaa yhteiskuntajärjestystä.

Vuonna 1994 pappisvihkimyksensä saanut Kai Sadinmaa on tunnettu Ylelle tekemistään radikaaleista aamuhartauksista ja ennakkoluulottomista kannanotoistaan. Aikaisemmin hän on kirjoittanut yhteiskuntakriittisen monologin Toisenlainen iltahartaus (2001) ja näytelmän Vuosaaren vapahtaja (2010). Sadinmaan sanan äärelle pysähtyvät niin uskovat kuin uskomattomatkin.

Julkaisupäivän 9. huhtikuuta 2014 ohjelmaa:
Klo 13
Kirja julkistetaan Gaudeamus Kirja & Kahvissa (Vuorikatu 7, Helsinki). Kai Sadinmaata haastattelee Ida Simes.
Klo 18 Julkaisutilaisuus Antikvariaatti Sofiassa (Vuorikatu 5, Helsinki). Keskustelemassa Kai Sadinmaa, Torsti Lehtinen ja Anna Kontula.

Kai Sadinmaa: 10 KÄSKYÄ KIRKOLLE
Into-tieto, ISBN: 978-952-264-281-3
Sidottu, 190 sivua

Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@kurvinkirja.fi (saatavilla 25.3., embargo 9.4.2014 asti).

Iso kansikuva: www.intokustannus.fi/images/isotkannet/10kaskya.jpg

Kirjan esittely: http://www.intokustannus.fi/kirja/10_kaskya_kirkolle/

Esko Juhola | Into Kustannus
esko.juhola@intokustannus.fi, puh. 040 7508264

Into on ketterä ja ärhäkkä kustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

www.intokustannus.fi | www.mondediplo.fi | www.into-ebooks.com | www.facebook.com/intokustannus