Etusivu » Tiedotteet » Talous » PAMin puheenjohtajiston kiertue Joensuussa, Lahdessa ja Kouvolassa

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

PAMin puheenjohtajiston kiertue Joensuussa, Lahdessa ja Kouvolassa

Julkaistu: 17.02.2014 klo 13:15
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

Palvelualojen ammattiliitto PAMin puheenjohtajiston Paluu tulevaisuuteen -kiertue rantautuu tällä viikolla Joensuuhun, Lahteen ja Kouvolaan.

Kaikille avoimissa tilaisuuksissa keskustellaan siitä, miltä työ näyttää palvelualojen työpaikoilla tulevaisuudessa, mihin suuntaan palvelualat ovat menossa ja miten toimii PAM.

Tilaisuudet ovat Joensuussa hotelli Cumuluksessa tiistaina 18.2. klo 17.00, Lahdessa hotelli Cumuluksessa 18.2. klo 18.00 ja Kouvolassa Cumulus-hotellissa keskiviikkona 19.2. klo 18.00.

Puheenjohtajistosta paikalla Joensuussa ja Kouvolassa on PAMin 2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen ja Lahdessa 1. varapuheenjohtaja Jaana Ylitalo.

Tietoa kiertueesta löytyy osoitteesta www.pamintulevaisuus.fi.

Miia Järvi, hallintopäällikkö, puh. 044 344 1585

Noora Lehtimäki, hallintoassistentti, puh. 020 774 2114

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon