Etusivu » Tiedotteet » Talous » PAMin hallituksen kokous perjantaina

Julkaistu: 02.06.2016 klo 13:43
Julkaisija: Palvelualojen ammattiliitto PAM ry

PAMin hallituksen kokous perjantaina

Palvelualojen ammattiliitto PAMin hallitus käsittelee kilpailukykysopimusta huomenna perjantaina 3.6. kello 13.00 alkaen.

PAMilla on olemassa neuvottelutuloksia Kaupan liiton, Matkailu- ja Ravintolapalvelut MaRa:n, Kiinteistötyönantajien ja Palvelualojen työnantajat Paltan kanssa.

PAMin hallitus jätti saavutetuista neuvottelutuloksista päättämisen ja samalla kilpailukykysopimuksen soveltamisneuvottelujen tuloksen pöydälle keskiviikkona 1.6. pitämässään kokouksessa. Hallitus jatkaa asioiden käsittelyä perjantaina 3.6. klo 13.

Hallituksen ja sopimusalatoimikuntien kokoukset ovat suljettuja ulkopuolisilta, mutta tiedotusvälineiden edustajat voivat kuitenkin odottaa PAMin hallinnon päätöksiä liiton tiloissa (Paasivuorenkatu 4-6 A, 2. krs. Helsinki). Hallituksen kokouksen tunnelmaa on mahdollista kuvata ennen kokouksen alkua, eli kello 12.45-13.00.

Neuvotteluihin liittyvissä asioissa tiedotusvälineiden edustajia PAMissa palvelevat:
- tiedottaja Minna Räsänen, puh. 040 089 1983
- assistentti Jani Ryhänen, puh. 043 826 7959
- assistentti Nora Lehtimäki, puh. 050 300 2398
- yhteiskuntasuhteiden päällikkö Hanna Kuntsi, puh. 050 310 0676
- viestintäjohtaja Timo Piiroinen, puh. 050 360 5669

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on yksityisillä palvelualoilla työskentelevien ammattiliitto. PAMiin kuuluu noin 230 000 jäsentä, joista naisia on 80 prosenttia. Suurin osa PAMin jäsenistä työskentelee vähittäiskaupassa, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla. www.pam.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki