Etusivu » Tiedotteet » Talous » Oulun seudulle lisää asiantuntijapalveluita yrityksille ja hyvinvointialalle

BDO Oy

Oulun seudulle lisää asiantuntijapalveluita yrityksille ja hyvinvointialalle

Julkaistu: 27.01.2016 klo 09:35
Julkaisija: BDO Oy

Talouden ja hallinnon asiantuntijapalveluita tarjoava BDO on vahvistanut toimintaansa Pohjois-Suomessa avaamalla toimiston Ouluun. Uusien toimitilojen lisäksi BDO tarjoaa Oulun seudulla entistä enemmän erityisosaamista. Oulun toimistolla työskentelevät muun muassa tilintarkastuksen asiantuntija KHT, JHTT Tiina Mikkonen-Brännkärr ja hyvinvointi-, sosiaali- ja terveydenhuoltoalaan erikoistunut kehittämispäällikkö Anne Sormunen.

”Enemmän ja monipuolisempia palveluita yrityksille”

BDO:n erityisosaamista on yrityksille ja julkishallinnon toimijoille suunnatut tarkastuksen, riskienhallinnan, verotuksen ja yritysjärjestelyiden palvelut sekä muut alan neuvonantopalvelut.

- Voimme toimia esimerkiksi start up –yrityksen kumppanina tai  auttaa kansainvälistyvää yritystä  sekä kotimaisten asiantuntijoidemme että maailmanlaajuisen asiantuntijaverkostomme tuella, Tiina Mikkonen-Brännkärr sanoo.
- Lisäksi julkishallinnon asiakkaillemme on nyt tarjolla aiempaa kattavampia palveluita, Mikkonen-Brännkärr jatkaa.

”Olemme kuntien ja hyvinvointialan yritysten tukena”

Kuntien sekä sosiaali- ja terveydenhuollon palvelut ovat tällä hetkellä muutoksen keskellä, kun roolit, vastuut ja rakenteet uudistuvat. Uudistuksen myötä halutaan paitsi lisätä kuntalaisen hyvinvointia ja kaventaa terveyseroja, myös tehostaa palveluketjuja ja parantaa tuottavuutta.

-     Näemme, että tulevissa muutosprosesseissa alueellinen tuntemus on tärkeää. Sen vuoksi vahvistamme hyvinvointipalveluihin ja johtamiseen liittyviä asiantuntijapalveluitamme myös täällä Oulussa, kertoo kehittämispäällikkö Anne Sormunen.

Tiina Mikkonen-Brännkärr
KHT, JHTT
tiina.mikkonen-brannkarr@bdo.fi

Anne Sormunen
Kehittämispäällikkö
anne.sormunen@bdo.fi

www.bdo.fi

BDO on kasvava tilintarkastus-, vero- ja neuvonantopalvelujen asiantuntija. Haluamme tarjota alamme parasta asiakaspalvelua sekä yrityksille, julkiselle sektorille ja muille yhteisöille. Suomalaisomisteinen BDO Oy tukee asiakkaiden menestystä sekä kotimaassa että kansainvälisen verkostonsa tuella yli 154 maassa 64 000 asiantuntijan voimin.