Etusivu » Tiedotteet » Talous » Organisaatioiden suorituskyvyn johtamisen tehostamiseen erikoistunut Executit rantautuu Suomeen

Executit

Julkaistu: 16.02.2016 klo 09:14
Julkaisija: Executit

Pohjoismaissa ja Aasiassa toimiva Executit-konsultointiyritys laajentaa toimintaansa Suomeen. Executit tarjoaa uuden sukupolven ratkaisuja erityyppisille organisaatioille suorituskyvyn johtamiseen, liiketoiminnan suunnitteluun sekä strategian toimeenpanoon. Yhtiöllä on toimistot Tukholmassa, Singaporessa ja nyt myös Espoossa. Executit on palkittu Anaplan-järjestelmän tarjoaja.

Nopeasti lisäarvoa

”Tahdomme auttaa organisaatioita keskittymään asioihin, joilla on oikeasti merkitystä ja arvoa”, partner Jussi Laitinen kertoo. ”Mottomme ’speed to value’ tarkoittaa nopeasti tuotettavaa lisäarvoa. Vauhdilla digitalisoituvassa maailmassa voittajat pystyvät toteuttamaan strategiaansa nopeasti ja tehokkaasti. Tarjoamme nopeasti käyttöönotettavia ratkaisuja strategian toimeenpanoon ja toteutukseen, budjetointiin, ennustamiseen, simulointiin, benchmark-analyysiin, johdon raportointiin sekä konsernilaskentaan”, Laitinen jatkaa.

Suorituskyvyn johtamisen tulevaisuus

Executit on palkittu Anaplan-järjestelmän tarjoaja, joka on laajentanut toimintaansa nopeasti. Anaplanin ydin on patentoitu Hyperblock™ teknologia, jossa yhdistyvät suunnittelukuutioiden, tietokantojen ja solupohjaisten sovellusten vahvuudet ja suorituskyky. ”Anaplan tarjoaa aivan uudenlaisia mahdollisuuksia organisaatioille suorituskyvyn johtamisen haasteiden ratkaisemiseksi, joiden käyttöönottojen kesto mitataan viikoissa tai jopa päivissä. Tämä yhdistettynä Executitin liiketoiminta- ja konsultointiosaamiseen mahdollistaa suorituskyvyn johtamisen siirtymisen aivan uudelle tasolle”, Jussi Laitinen päättää.

Jussi Laitinen, Partner
jussi.laitinen@executit.com

Vesa Pahkamaa, Partner
vesa.pahkamaa@executit.com

About Executit
Executit is a management consulting and business solutions firm that offers effective and efficient solutions to enterprise performance management and business planning challenges by utilizing the tools of tomorrow and long operational and consulting experience.

We want to ensure that companies have the right decision support, planning and analysis capabilities available for the right people, starting from the management.

www.executit.com