Etusivu » Tiedotteet » Talous » Onko näköpiirissänne muutoksia, joilla on henkilöstövaikutuksia?

MPS Career

Onko näköpiirissänne muutoksia, joilla on henkilöstövaikutuksia?

Kutsu.
Julkaistu: 31.01.2014 klo 09:57
Julkaisija: MPS Career

Hyvin johdettu muutos takaa onnistuneen alun tulokselliseen aikakauteen. Tule ajantasaistamaan tietosi yt-menettelystä ja työlainsäädännöstä Legistum Oy:n työoikeusjuristi Teppo Laineen johdolla ja kuulemaan, millaista on hyvä henkilöstöjohtaminen vaikeissa muutostilanteissa.

Tervetuloa MPS Careerin aamiaistilaisuuteen torstaina 6.2.2014 klo 8.30-10.30.

MPS Career järjestää tilaisuuksia niistä teemoista, joiden kanssa suomalaiset työnantajat painivat. Tule sinäkin mukaan kuulemaan asiantuntijoita ja sparrailemaan ajankohtaisista asioista. Paikkoja maksuttomaan tilaisuuteen on rajoitetusti.

Nämä asiat sinun tulee tietää YT-menettelystä ja työlainsäädännöstä. Käytännön vinkkejä YT-menettelyn läpiviemiseen.
- Teppo Laine, pääosakas, työoikeusjuristi, Asianajotoimisto Legistum Oy

Näin ihmiset toimivat muutoksessa. Tutkitusti parhaat tavat pitää yllä työyhteisön tehokkuutta muutostilanteissa.
- Päivi Montgomery, psykologi MPS Career Oy

Aamiaista on tarjolla klo 8.30 alkaen. Ohjelma alkaa klo 8.45.
Tilaisuus on maksuton.

MPS Career Oy
Paciuksenkatu 27, 4 krs.
Kartta

Ilmoittaudu tästä 4.2. mennessä >>

Lämpimästi tervetuloa!
Pirjo Varjus-Pitkälä

MPS Career lyhyesti

MPS Career on toiminut yritysten rekrytointi-, henkilöarviointi- ja uudelleensijoittumispalveluiden kumppanina jo vuodesta 1975. Toimintamme perustuu luottamukselliseen ja vuorovaikutukselliseen kumppanuuteen, jolla sitoudumme asiakkaamme tavoitteisiin. Olemme ylpeitä tyytyväisistä ystävällisestä ja ammattimaisesta toimintatavastamme, joka tukee asiakkaidemme henkilöstöprosesseja ja työnantajakuvaa.

MPS Career Oy on osa MPS-Yhtiöitä. Yli 120 asiantuntijaamme löydät Helsingin, Oulun, Tampereen, Turun ja Vaasan toimistoista. Olemme myös osa kansainvälistä Career Star Group -alliansia, joka tarjoaa korkealaatuisia johtamisen kehittämisen, muutosjohtamisen ja uudelleensijoittumisen palveluita maailmanlaajuisesti. www.mpscareer.fi www.mps.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki