Etusivu » Tiedotteet » Talous » Ohjelmistotaloissa hymyillään lamasta huolimatta – yli 260 yritystä hankkinut Koodia Suomesta -tunnuksen

Vincit Oy

Julkaistu: 04.05.2015 klo 09:00
Julkaisija: Vincit Oy

Ohjelmistotalo Vincitin suunnittelema Koodia Suomesta -tunnus takaa, että tunnusta käyttävä yritys teettää ohjelmointityönsä Suomessa – ja myös maksaa veronsa Suomeen. Tammikuun lopussa lanseeratun tunnuksen on ottanut käyttöön kolmessa kuukaudessa jo yli 260 yritystä.

”Olemme todella iloisia, että näin monta yritystä on liittynyt mukaan. Suomalaiset ohjelmistotalot ovat selvästi ylpeitä työnsä laadusta ja kotimaisesta osaamisesta", tunnuksen isä Pasi Kovanen iloitsee ja jatkaa: ”Suomalainen ohjelmistoala voi hyvin ja tulevaisuuteen suhtaudutaan luottavaisesti. Mukana olevat yritykset haluavat viestittää, että näissä firmoissa hymyillään edelleen lamasta huolimatta."

Kampanjan jatkoa on suunniteltu Tampereella, Helsingissä ja Oulussa järjestetyissä tapaamisissa. Niissä sovittiin mm. Koodia Suomesta -blogin avaamisesta toukokuun aikana. Lisäksi on perustettu yhteinen keskustelukanava, jossa yritykset voivat tutustua toisiinsa paremmin ja kartoittaa yhteistyömahdollisuuksia.

www.koodiasuomesta.fi

Vincit Oy
Passionate Leader Pasi Kovanen
pasi.kovanen@vincit.fi

---

Vincit on Suomen paras työpaikka 2015. Vuonna 2007 perustettu Vincit on Tampereella ja Helsingissä toimiva ohjelmistotalo, jossa työskentelee parhaillaan 140 asiantuntijaa. Yrityksen pääliiketoiminta on räätälöityjen ohjelmistojen tuotekehityspalvelut. Huippulaadun takeena Vincit tarjoaa toimituksilleen sataprosenttisen tyytyväisyystakuun. www.vincit.fi.