Etusivu » Tiedotteet » Talous » NNKY-tunnustuspalkinto, 10 000 euroa: palkinnon kohteena nuorten aikuisten mielenterveyttä edistävä työ

Suomen NNKY-liitto

Julkaistu: 14.02.2013 klo 11:07
Julkaisija: Suomen NNKY-liitto

Suomen NNKY-liitto etsii tunnustuspalkintoehdokkaita.
Tänä vuonna palkinnon kohteena on
nuorten aikuisten mielenterveyttä edistävä työ.
10 000 euron suuruinen palkinto luovutetaan Maailman NNKY-päivänä Helsingissä 24.4.2013.

Palkintoa ei jaeta yksityishenkilöille eikä NNKY-yhdistyksille, mutta se voidaan jakaa usean ehdokkaan kesken. Tunnustuspalkinto ei ole apuraha, vaan se on nimensä mukaisesti tunnustus ansiokkaasti toteutuneesta työstä.

Vuotuinen NNKY-tunnustuspalkinto jaetaan tänä vuonna yhdennentoista kerran.

Ehdokkaiden nimeämisaika päättyy 20.3.2013.

Kirjalliset, allekirjoitetut esitykset lähetetään postitse osoitteella:

Suomen NNKY-liitto ry
Tunnustuspalkinto 2013
Pohjoinen Rautatiekatu 23 B

Lisätietoja: www.ywca.fi

NNKY on maailman laajin kristillinen naisliike

NNKY (Nuorten Naisten Kristillinen Yhdistys) on ekumeeninen, monikulttuurinen ja kansainvälinen liike, jossa eri-ikäisiä naisia ja tyttöjä rohkaistaan kohtaamaan erilaisuutta ja osallistumaan oman yhteisön toimintaan ja päätöksentekoon. NNKY-liike toimii noin 120 maassa.

NNKY on perustettu Suomeen vuonna 1896 ja on siten yksi maamme vanhimmista naisjärjestöistä. Suomessa toimii 26 NNKY-yhdistystä 23 paikkakunnalla.

NNKY-yhdistyksissä voi harrastaa, vaikuttaa, opiskella, ohjata kerhoja, järjestää tapahtumia, tehdä vapaaehtoistyötä, kantaa vastuuta tai tuoda toimintaan oman osaamisensa. Toimintamuodot vaihtelevat eri paikallisyhdistyksissä.

Suomen NNKY-liiton luottamustehtävissä voi vaikuttaa naisten ja tyttöjen elämään liittyviin yhteiskunnallisiin kysymyksiin ja hyvinvointiin sekä osallistua kansainväliseen järjestöyhteistyöhön. Jäsenetuja ovat muun muassa jäsenlehti Näkyvä Nainen ja jäsenalennukset Tunturikeimiöllä Muoniossa sekä Hotelli Helkassa Helsingissä.

www.ywca.fi

www.facebook.com/SuomenNNKY