Etusivu » Tiedotteet » Talous » Muutoksia Skanska Oy:n johtoryhmässä

Muutoksia Skanska Oy:n johtoryhmässä

Julkaistu: 22.08.2016 klo 11:00
Julkaisija: Skanska Oy

Skanska Oy:n johtoryhmässä on tehty muutoksia, jotka astuvat voimaan 22.8.2016.

Liiketoiminnan kehitysjohtaja Tiina Koppinen on nimitetty toimialajohtajaksi vastuualueenaan Skanska Talonrakennuksen Itä- ja Keski-Suomen alueyksikkö sekä Pohjoinen alueyksikkö. Lisäksi hänen vastuulleen kuuluvat kehitystoiminta, strategia, toiminnan tehokkuus ja toimintajärjestelmä.

Ympäristötehokkuuden johtoryhmävastuu siirtyy Tiina Koppiselta toimialajohtaja Jukka Hörkön vastuulle.

Ari Huovila on nimitetty toimialajohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi vastuualueenaan Skanska Infra Oy ja Skanska Rakennuskone Oy. Huovila jatkaa Skanska Infra Oy:n toimitusjohtajana. Ari Huovilan vastuulle kuuluvat jatkossa johtoryhmätasolla myös työturvallisuus ja hankintatoimi.

Näiden muutosten jälkeen Skanska Oy:n johtoryhmään kuuluvat seuraavat henkilöt: Skanska Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Särkilahti, toimialajohtaja Jarkko Muurimäki, toimialajohtaja Jukka Hörkkö, toimialajohtaja Tiina Koppinen, toimialajohtaja Ari Huovila, talousjohtaja Jari Mäntylä ja henkilöstöjohtaja Kirsi Mettälä.

Skanska Oy, toimitusjohtaja Tuomas Särkilahti, puh. 040 560 2103, tuomas.sarkilahti[at]skanska.fi

Skanska Oy, henkilöstöjohtaja Kirsi Mettälä, puh. 040 504 4855, kirsi.mettala[at]skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela[at]skanska.fi

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä infrarakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2015 oli noin 821 miljoonaa euroa ja henkilöstöä oli vuoden lopussa 2 095.

www.skanska.fi

www.twitter.com/skanskafinland