Etusivu » Tiedotteet » Talous » Muutoksia Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy:n organisaatiossa

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Muutoksia Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy:n organisaatiossa

Julkaistu: 18.08.2016 klo 12:06
Julkaisija: Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy:n toimitusjohtaja Kari Paukkeri on irtisanoutunut tehtävästään tänään 18.8.2016. Yhtiön hallitus on käsitellyt asiaa ja myöntänyt eron.

Yhtiön hallitus on nimittänyt vt. toimitusjohtajaksi FT Juha Kauppisen ajalle 18.8.- 31.12.2016. Kauppinen on ollut yhtiön palveluksessa vuodesta 2007 lähtien ja toiminut hankeorganisaation vetäjänä.

Lisätiedot:

Armi Salo-Oksa, hallituksen puheenjohtaja, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy, puh: 044 320 6011, e-mail: armi.salo-oksa@marskidata.fi

Juha Kauppinen, vt. toimitusjohtaja, Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy, puh: 0440 361616, e-mail: juha.kauppinen@mikseimikkeli.fi

Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy luo työtä mikkeliläisille tukemalla yritysten kehitystä, kasvua ja vientiä. Miksei palvelee yrittäjiä liiketoimintasuunnitelman laatimisvaiheesta alkaen, kaikissa kehitysvaiheissa. Asiantuntijamme auttavat yrityksiä sijoittumaan, löytämään työvoimaa, kehittämään liiketoimintaa sekä luomaan kansallisia ja kansainvälisiä verkostoja. Lisää yrityksestä www.mikseimikkeli.fi