Etusivu » Tiedotteet » Talous » Muistutus: Tili- ja veropäivät 18.-19.1.2016

Julkaistu: 15.01.2016 klo 13:03
Julkaisija: Suomen Taloushallintoliitto ry

Mediakutsu Tili- ja veropäiville 18.-19.1.2016

Tili- ja veropäivillä kuulet kuinka Suomesta tehdään digitaalisen liiketoiminnan kasvukeskus, minkälaisia epäkohtia on veronkorotuksissa ja miten valmistautua uudistuneen kirjanpitolain mukaiseen tilinpäätökseen. Kaiken huipuksi kuulet kuka valitaan Vuoden kirjanpitäjäksi 2016.

Aika: maanantaina 18.1.2016 klo 10-16 ja tiistaina 19.1.2016 klo 9-16
Paikka: Finlandia-talo, Mannerheimintie 13 e, Helsinki

Haastattelumahdollisuudet:

1.    Suomesta digitaalisen liiketoiminnan kasvukeskus

Ministeri Anne Berner avaa tapahtuman maanantaina 18.1. klo 10 ja kertoo samalla liikenne- ja viestintäministeriön kärkihankkeesta Digitaalisen liiketoiminnan kasvuympäristö, jonka keskeinen idea on luoda parhaat edellytykset datan käyttöön perustuvalle liiketoiminnalle. Ministerin esityksen jälkeen on varattu hetki mahdollisille haastatteluille.

2.    Veronkorotukset – Kohtuutonta piiskaa ja rangaistuksen uhkaa

Oikeustieteen professori emeritus Asko Lehtonen Vaasan yliopistosta kertoo nykyisistä veronkorotusperiaatteista ja tuo esiin räikeimmät epäkohdat. Maanantaina klo 13:45 – 14:45. Asko Lehtosen esityksen jälkeen haastattelumahdollisuus.

3.    Vuoden kirjanpitäjä 2016 julki tiistaina 19.1.

Vuoden kirjanpitäjä valitaan nyt neljännen kerran. Nimi julkistetaan tiistaina klo 11.45. Vuoden kirjanpitäjä on tavattavissa tiistaina palkintojenjaon jälkeen.

Tili- ja veropäivien koko ohjelma » http://koulutus.taloushallintoliitto.fi/tv2016

Tili- ja veropäiviä voi seurata myös:

• Taloushallintoliiton Facebookissa
  • Taloushallintoliiton Twitterissä: #tilivero2016
  • Periscope: Lähetämme livenä liikenne- ja viestintäministeri Anne Bernerin avauspuheen maanantaina 18.1. klo 10.00 alkaen. Tiistaina klo 11.50 alkaen kuvaamme Vuoden kirjanpitäjän julkistamisen. Nämä lähetykset voit katsoa Periscope-sovelluksessa livenä tai tallenteena vuorokauden ajan. Verkossa lähetyksen voi katsoa Taloushallintoliiton Twitter-seinälle ilmestyvän linkin kautta. Linkki ilmestyy, kun lähetys alkaa.

Median ilmoittautumiset ja haastattelupyynnöt etukäteen sähköpostilla outi.makiniemi@taloushallintoliitto.fi tai puhelimitse 040 5601742. Etukäteen ilmoittautuneille varaamme aineistopaketin, joka sisältää tapahtuman aikana julkaistavat tiedotteet, luennoitsijoiden aineistot sekä lounas- ja kahvilipukkeet.

Tervetuloa!

Outi Mäkiniemi

Viestintäpäällikkö

Taloushallintoliitto pähkinänkuoressa

Taloushallintoliitto TAL on taloushallinnon palveluja tarjoavien auktorisoitujen tilitoimistojen ja konsulttiyritysten valtakunnallinen toimialajärjestö. Liitto edustaa noin 800 auktorisoitua taloushallinnon yritystä, jotka hoitavat 141.000 suomalaisen pk-yrityksen ja yhteisön taloushallintoa.

Auktorisointijärjestelmä ja määräajoin suoritettavat tarkastukset varmistavat tilitoimiston laadun ja osaamisen tason. Auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsen -merkki on selkein todiste asiantuntemuksesta. Liiton jäsenyritykset tarjoavat kirjanpidon, verotuksen, palkkahallinnon, talouden ja laskennan, rahoituksen ja yrityskauppakonsultoinnin, talousjohtamisen, koulutuksen sekä tietotekniikan palveluja erityisesti pk-yrityksille.

www.taloushallintoliitto.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon