Etusivu » Tiedotteet » Talous » MTV on Nordic Business Forumin päämediakumppani

MTV on Nordic Business Forumin päämediakumppani

Julkaistu: 30.09.2015 klo 09:15
Julkaisija: MTV Oy

MTV on myös tänä vuonna Pohjoismaiden merkittävimmän liike-elämän seminaarin, Nordic Business Forumin, päämediakumppani. MTV välittää kaksipäiväisen seminaarin kiinnostavimmat puheenaiheet ja keskustelut.

Myös kansainvälistä huomiota kerännyt Nordic Business Forum -seminaari ja MTV tekevät tiivistä yhteistyötä 1.–2. lokakuuta Helsingissä järjestettävässä tapahtumassa. Nordic Business Forumin päämediakumppanina MTV haastattelee seminaarin nimekkäimmät puhujat ja välittää kiinnostavimmat puheenvuorot ja keskustelut osoitteessa mtv.fi/nbf.

Yhteistyön taustalla on sekä Nordic Business Forumin että MTV:n yhteinen tavoite tukea ja viedä eteenpäin suomalaista liike-elämää ja media-alaa.

– Suomalaista liike-elämää kehitetään niin innovaatioilla kuin vaikuttavalla markkinoinnillakin. Tämän vuoden Nordic Business Forumin teema on ”impact”, vaikutus, jota lähestytään vaikuttamisen, disruption ja strategian näkökulmista, kertoo MTV:n verkkojohtaja Henrik Laine.

– Seminaariyhteistyön lisäksi MTV tukee suomalaisia kasvuyrityksiä myös suoraan Media For Equity (M4E) -rahastolla. Rahaston avulla yritykset saavat käyttöönsä laajasti kuluttajat tavoittavan mediavalikoiman MTV:n medioissa, jatkaa Laine.

Tänä vuonna Nordic Business Forum -seminaarissa nähdään tuttuun tapaan kansainvälisiä huippuluokan puhujia kuten Huffington Post -verkkomedian perustaja Arianna Huffington, kirjailija Simon Sinek ja shakkilegenda Garry Kasparov.

MTV Uutisilla on Helsingin Messukeskuksessa oma MTV Live Stage, josta lähetetään kuusi suoraa keskusteluohjelmaa. MTV:n toimittaja ja uutisankkuri Peter Nymanin haastatteluissa ovat seminaarin pääpuhujista Garry Kasparov, Endomondo-yrityksen perustanut Mette Lykke, menestynyt sarjayrittäjä Keith J. Cunningham sekä kirjailija ja riskisijoittaja Guy Kawasaki.

Kaikki MTV:n tuottama sisältö Nordic Business Forumista on katsottavissa osoitteesta www.mtv.fi/nbf.

Henrik Laine
Verkkojohtaja